Η Nissan κερδίζει για έβδομη συνεχόμενη χρονιά το Βραβείο Αειφόρου Αριστείας ENERGY STAR®

Η Nissan κερδίζει για έβδομη συνεχόμενη χρονιά το Βραβείο Αειφόρου Αριστείας  ENERGY STAR®

 

Η Nissan North America έχει αναγνωριστεί από την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA) των Η.Π.Α. με το βραβείο αειφόρου αριστείας ENERGY STAR® του 2018, την υψηλότερη τιμή που έχει δοθεί σε οργανισμούς που αφοσιώνονται στην προστασία του περιβάλλοντος, με το να κάνουν τις επιχειρήσεις τους πιο αποδοτικές, ως προς τη διαχείριση των ενεργειακών πόρων.

Η παραπάνω βράβευση, σηματοδοτεί την έβδομη συνεχή χρονιά όπου η EPA έχει ξεχωρίσει τη Nissan για τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της στη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου και στη βελτίωση της διαχείρισης ενέργειας στις εγκαταστάσεις της, στις Η.Π.Α.

Οι προσπάθειες της Nissan για μείωση της κατανάλωσης ενέργειας περιλαμβάνουν τη μετάβαση σε αποδοτικότερες τεχνολογίες όπως ο φωτισμός με LED, τη συμμετοχή όλων των εργαζομένων στη διαχείριση ενέργειας και τη ενεργειακή απόδοση στο σχεδιασμό, όπως η φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία βαφής, που έχει μειώσει τη χρήση ενέργειας κατά περισσότερο από 30%.

Με μια ισχυρή δέσμευση να βελτιώσει τις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η Nissan έχει χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία της για να βοηθήσει τα σχολεία του Middle Tennessee και του Central Mississippi, με πρωτοβουλίες για την εξοικονόμηση ενέργειας. Σε μια περίοδο 12 ετών, η πλειοψηφία των δημόσιων σχολείων στη Rankin County του Mississippi, είναι ήδη πιστοποιημένα με το σήμα ENERGY STAR®.

Οι κατασκευαστικές δραστηριότητες της Nissan στις Η.Π.Α. περιλαμβάνουν το εργοστάσιο συναρμολόγησης οχημάτων της Nissan στη Smyrna του Tennessee, το οποίο ήταν το μεγαλύτερο εργοστάσιο συναρμολόγησης αυτοκινήτων στη Βόρεια Αμερική για τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Αυτή η εγκατάσταση και το εργοστάσιο της Nissan στο Canton του Mississippi, έλαβαν πρόσφατα πιστοποίηση ENERGY STAR® για 12η συνεχή χρονιά, ενισχύοντας τη θέση της Nissan στο κορυφαίο 25% της αυτοκινητοβιομηχανίας, ως προς την βέλτιστη ενεργειακή διαχείριση.

Ο θεσμός του βραβείου Αριστείας 2018 της EPA, απονέμεται σε εταιρείες και άλλους οργανισμούς που επιδεικνύουν διαρκώς μια ηγετική στάση στην ενεργειακή απόδοση, όπως και δέσμευση στο πρόγραμμα ENERGY STAR. Οι νικητές εκτείνονται από τις μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις μέχρι στους οργανισμούς του Fortune 500, αντιπροσωπεύοντας ενεργειακά αποδοτικά προϊόντα, υπηρεσίες, νέες κατοικίες και κτίρια στον εμπορικό, βιομηχανικό και δημόσιο τομέα.

  • Εμφανίσεις: 72

Πρακτικά Αξεσουάρ για το Opel Grandland X

Πρακτικά Αξεσουάρ για το Opel Grandland X

 

Το Opel Grandland X κερδίζει αυτόματα την προσοχή με το σπορ, ελκυστικό, SUV στυλ του. Ακολουθώντας τα βήματα των επιτυχημένων Mokka X και Crossland X, το νεότερο μέλος της Opel X-Family

, διαθέτει μία σειρά κορυφαίων τεχνολογιών και συστημάτων υποστήριξης που κάνουν το ταξίδι ασφαλέστερο και πιο ξεκούραστο. Αλλά δεν είναι μόνον αυτό: η Opel προσφέρει μία γκάμα έξτρα εξοπλισμού για το νέο SUV όπως ειδικά διαμορφωμένα, υψηλής ποιότητας γνήσια αξεσουάρ Opel καθώς και επίλεκτα προϊόντα από κορυφαίους προμηθευτές που κάνουν το Grandland X ακόμα πιο εξατομικευμένο και πρακτικό. Η γκάμα περιλαμβάνει από συστήματα μεταφοράς και σχαρών, εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και προστασίας μέχρι ζάντες και ελαστικά καθώς και αξεσουάρ αισθητικής αναβάθμισης και OPC Line.

Χ σημαίνει προσανατολισμός στα σπορ και τις δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου: Συστήματα μεταφοράς και σχαρών Opel

Το Grandland X παρέχει ευελιξία, επιτρέποντάς σας να μεταφέρετε το σπορ εξοπλισμό σας στο αυτοκίνητο. . Εάν τα 1.652 λίτρα που σας προσφέρει το SUV για μεταφορά εξοπλισμού και αποσκευών δεν είναι αρκετά, η Opel διαθέτει μία πλούσια γκάμα ευέλικτων συστημάτων για το σκοπό αυτό. Με την αλουμινένια βασική σχάρα και μία πλούσια γκάμα αντίστοιχων συστημάτων της εταίρου της Opel, Thule, οι πελάτες του Grandland X μπορούν να επωφεληθούν από πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Για παράδειγμα, τα ποδήλατα μεταφέρονται εύκολα, άνετα και με ασφάλεια με σχάρες της Thule στο πίσω τμήμα του οχήματος. Επιπλέον, μπαγκαζιέρες διαφόρων σχεδίων και διαστάσεων τοποθετούνται στη βασική σχάρα οροφής, όπως η Λευκή μπαγκαζιέρα Opel με προ-εγκατεστημένο σύστημα πρόσδεσης Power-Click. Με διαστάσεις 2.050 x 840 x 450 mm μπορεί να φορτώνεται και να ξεφορτώνεται εύκολα και από τις δύο πλευρές. Αυξάνει την αποθηκευτική ικανότητα του Grandland X έως 460 L. Καθώς τοποθετείται προς τα εμπρός, δεν επηρεάζεται η πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.

Χάρη στο έξυπνο σύστημα μεταφοράς, ακόμα και ογκώδης σπορ εξοπλισμός αποθηκεύεται εύκολα στην οροφή του Grandland X. Η αλουμινένια σχάρα για surfboard στερεώνεται γρήγορα και εύκολα στη βασική σχάρα. Ιμάντες ασφάλισης φορτίου περιλαμβάνονται στο πακέτο εξοπλισμού. Σχάρες σκι και snowboard προσφέρονται επίσης για κατόχους Grandland X λάτρεις των χειμερινών σπορ.

Εύκολη πρόσβαση στα συστήματα σχαρών οροφής εξασφαλίζουν τα αλουμινένια πλαϊνά σκαλοπάτια που εδράζονται άριστα κάτω από τις πόρτες, ανάμεσα στους εμπρός και πίσω θόλους τροχών. Με μία ανοξείδωτη επιφάνεια, εκτός από ανθεκτικά, αναδεικνύουν την σπορ και κομψή εμφάνιση του SUV.

Καθαριότητα και τάξη: Τέλεια οργάνωση, ασφάλεια και λύσεις αποθήκευσης στο εσωτερικό

Για να διατηρείται η καμπίνα καθαρή μετά από μία βόλτα στην ύπαιθρο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, διατίθεται ένα κάλυμμα που προστατεύει τον χώρο φόρτωσης από γρατζουνιές και λεκέδες. Το αξεσουάρ αυτό βοηθά επίσης στη διατήρηση της τάξης: με αντιολισθητική επίστρωση και υπερυψωμένα ανθεκτικά άκρα, δεν προστατεύει μόνο από τη βρομιά και την υγρασία, αλλά εξασφαλίζει οργάνωση και καθαριότητα στο χώρο αποσκευών.

Το διαχωριστικό πλέγμα ασφαλείας που χωρίζει την καμπίνα επιβατών από το χώρο αποσκευών είναι κατασκευασμένο από μαύρο ατσάλι και τοποθετείται πίσω από τα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών μπορεί επίσης να διαιρείται ευέλικτα με το δίχτυ Opel. Ασφαλίζει στους κρίκους πρόσδεσης του πατώματος του χώρου αποσκευών του Grandland X με άγκιστρα, και τα αντικείμενα παραμένουν σταθερά στη θέση τους και δεν μετατοπίζονται.

Μπορείτε να απολαύσετε το κάθε ταξίδι με σωστή οργάνωση χάρη στις ποικίλες, προαιρετικές λύσεις FlexConnect. Ανάμεσά τους άγκιστρα και κρεμάστρες, βάση για tablet και αναδιπλούμενο τραπεζάκι. Οι πίσω επιβάτες μπορούν πλέον άνετα να παρακολουθούν βίντεο ή να εργάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Οι αντάπτορες FlexConnect στερεώνονται στη βάση που τοποθετείται στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων.

Η μέγιστη ασφάλεια είναι προτεραιότητα όταν ταξιδεύουν παιδιά με το Grandland X. Η Opel προσφέρει καθίσματα και συστήματα συγκράτησης για παιδιά όλων των ηλικιών. Χάρη στις βάσεις καθισμάτων Isofix ή/και τις στάνταρ ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, τα καθίσματα ασφαλίζουν πανεύκολα.

Για ακόμα μεγαλύτερη τάξη και καθαριότητα στο ταξίδι, διατίθενται βελούδινα και ελαστικά πατάκια που προστατεύουν το δάπεδο τόσο στο χώρο των επιβατών όσο και σε αυτόν των αποσκευών.

Αισθητική & Προστασία: Το Grandland X γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό

Μαζί με τα αλουμινένια πλαϊνά σκαλοπάτια, οι λασπωτήρες αποτελούν μία ακόμα απόδειξη ότι τα πρακτικά αξεσουάρ μπορεί να είναι και κομψά: είναι σχεδιασμένα για να προστατεύουν τη βαφή από λάσπη, αλάτι, χαλίκι και χιόνι και φροντίζουν το Grandland X να διατηρεί τη λάμψη του με το πέρασμα του χρόνου. Το SUV μπορεί να εξατομικευτεί ακόμα περισσότερο με ζάντες αλουμινίου Opel σε διάφορα σχέδια και ποικίλες διαστάσεις. Στο εσωτερικό, χαρακτηριστικά όπως πεντάλ OPC Line από ανοξείδωτο ατσάλι ενισχύουν τη σπορ εμφάνιση.

Αυτά και άλλα πολλά πρακτικά και κομψά αξεσουάρ Grandland X στο opel.gr ή στο Επίσημο Δίκτυο Opel.

  • Εμφανίσεις: 74

50 Χρόνια Opel GT: “Nur Fliegen ist schöner…”

50 Χρόνια Opel GT: “Nur Fliegen ist schöner…”

 

 


Το Opel GT πρωταγωνιστεί στη έκθεση “Bodensee-Klassik” που σηματοδοτεί το ξεκίνημα των επετειακών εκδηλώσεων από τη γέννησή του
“Nur Fliegen ist schöner…” – μόνο το να πετάς είναι καλύτερο...

Αυτές οι τέσσερις λέξεις είναι αρκετές για να γεννήσουν πάθος και όνειρα. Όπως το διαφημιστικό σλόγκαν, έτσι και το ίδιο το αυτοκίνητο έχει γίνει classic: Το σπορ Opel GT που πέρασε για πρώτη φορά από τη γραμμή παραγωγής πριν από 50 χρόνια. Τότε, όπως και τώρα, ένα αληθινό dream-car και ένα ορόσημο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Οι εορτασμοί για τα γενέθλια του Opel GT ξεκινούν τον Μάιο στην έκθεση κλασικών αυτοκινήτων “Bodensee-Klassik”. Οι φίλοι των κλασικών αυτοκινήτων θα μπορούν να το απολαύσουν σε πολλές ακόμα εκδηλώσεις σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Experimental GT: Οι σχεδιαστές της Opel δείχνουν την τόλμη τους

Για να ακριβολογούμε, η καριέρα του Opel GT ξεκίνησε όχι πριν από 50, αλλά πριν από 53 χρόνια – κάνοντας πάταγο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 1965 (IAA), όπου η εταιρία παρουσίασε ένα διθέσιο σπορ μοντέλο. Με αεροδυναμικό αμάξωμα, χαμηλό εμπρός τμήμα με αναδιπλούμενους προβολείς, φουσκωμένους θόλους τροχών και αιχμηρό πίσω τμήμα, το αυτοκίνητο δεν είχε καμία σχέση με οτιδήποτε είχε παρουσιάσει μέχρι τότε Ευρωπαίος κατασκευαστής. Χάρη στις πλούσιες καμπύλες του, πολύ σύντομα άρχισαν να το αποκαλούν “Coke Bottle Shape”, που υποδήλωνε το σχήμα μπουκαλιού της Coca Cola. Αρχικά, η Opel περιέγραφε το “Experimental GT” – το πρώτο πρωτότυπο αυτοκίνητο από Γερμανό κατασκευαστή – ως μία μελέτη υψηλών επιδόσεων. Είχε σχεδιαστεί από τον Erhard Schnell και την ομάδα του στο ολοκαίνουργιο “Styling Studio” στο Rüsselsheim – το πρώτο κέντρο σχεδίασης Ευρωπαίου κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Ο Erhard Schnell θυμάται ότι η εξέλιξη του GT ήταν μεγάλο μυστικό: «Για να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, επρόκειτο απλά για ένα σχεδιαστικό project. Το αφεντικό μου δεν το είχε πει στους ανωτέρους του. Αλλά όταν το πρωτότυπο είχε σχεδόν ολοκληρωθεί, δεν μπορούσε να μην τους ενημερώσει σχετικά. Ανησυχούσαμε πραγματικά όταν παρουσιάσαμε το Experimental GT για πρώτη φορά. Αλλά στη συνέχεια νιώσαμε ανακούφιση όταν η ομάδα διοίκησης αυθόρμητα χειροκρότησε, ήταν όλοι ενθουσιασμένοι!»

Η τόλμη τους ανταμείφθηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), όπου το GT έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής, τόσο από τα μέσα ενημέρωσης όσο και από το κοινό. Κανείς δεν περίμενε ένα τόσο επαναστατικό, σπορ αυτοκίνητο από την Opel. Σαν αποτέλεσμα, έξι χρόνια μετά το πρώτο σχέδιο και μόλις τρία χρόνια αφότου δόθηκε το πράσινο φως για το project, το πρωτότυπο GT έγινε αυτοκίνητο παραγωγής.

Διεθνής συνεργασία, απεριόριστη απόλαυση

Το πρώτο Opel GT πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης το 1968, και ήταν ένα πρώτο δείγμα Γαλλο-Γερμανικής συνεργασίας. Χάρη σε προηγούμενα κοινά projects, ο κατασκευαστής αμαξωμάτων Chausson and Brissoneau & Lotz ήταν δοκιμασμένος εταίρος για την Opel και η Γαλλική εταιρία ανέλαβε τη δημιουργία των πρεσαριστών πάνελ, τη συγκόλληση, τη βαφή και την εγκατάσταση εσωτερικού του GT, πριν σταλεί στη Γερμανία για την τελική συναρμολόγηση του πλαισίου και του συστήματος κίνησης.

Οι αγοραστές του GT μπορούσαν να επιλέξουν από δύο τετρακύλινδρους κινητήρες – έναν 1.1L με 60 hp από το Kadett και έναν 1.9L με 90 hp από το Rekord. Το GT 1900 έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές από την πρώτη στιγμή. Η τελική ταχύτητα των 185 km/h και η επιτάχυνση 0 -100 km/h σε 11,5 δευτερόλεπτα ήταν αυτό που ζητούσαν οι αγοραστές. Οι πίσω τροχοί κινούνταν μέσω ενός τετρατάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Οι Ευρωπαίοι πελάτες ελάχιστα παρήγγειλαν το προαιρετικό, τριτάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αλλά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το συγκεκριμένο ήταν άκρως δημοφιλές.

Ο Friedhelm Engler, Διευθυντής Εξωτερικής Σχεδίασης της Opel, περιγράφει τη συμπεριφορά των συναδέλφων του εκείνη την εποχή «Ήταν εξαιρετικά τολμηρό να προτείνεις ένα πρωτότυπο με κινητήρα στο κέντρο βασισμένο στο Kadett B. Αντί να ντύσουν εξαρτήματα μαζικής παραγωγής με νέο περίβλημα, είχαν το θάρρος να κάνουν κάτι τελείως επαναστατικό – ένα αληθινό Gran Turismo. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το GT διέθετε ατσάλινη γενναιότητα!»

Επαναστατικό – μέσα κι έξω

Το αμάξωμα του GT παραγωγής ήταν τελείως διαφορετικό από το αρχικό αυτοκίνητο, με ακόμα πιο αθλητική εμφάνιση. Το εμπρός τμήμα ήταν μεγαλύτερο και ο εμπρός πρόβολος μικρότερος. Μυώδεις αεραγωγοί για το σύστημα εισαγωγής υποστήριζαν στιλιστικά ένα χαμηλότερο καπό, ενώ οι ορθογώνιοι αναδιπλούμενοι προβολείς του Experimental GT αντικαταστάθηκαν με σαγηνευτικά ‘μάτια’ που χάρισαν στο όχημα απόλυτα μοναδική εμφάνιση. Οι δυναμικές και ταυτόχρονα κομψές γραμμές μείωσαν την αντίσταση χωρίς να προσθέσουν υπερβολική άνωση για ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες της Autobahn. Ωστόσο, αυτό προκάλεσε ένα άλλο, απρόβλεπτο πρόβλημα: σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του Σεπτεμβρίου του 1968, πρωτότυπα του GT δεν μπορούσαν να οδηγηθούν οπουδήποτε χωρίς να γίνουν αντιληπτά από τον Τύπο, λόγω του σέξι σχήματος που ‘απαγόρευε κάθε είδους καμουφλάζ’.

Όπως η εξωτερική σχεδίαση, το εσωτερικό του GT – με μπάκετ καθίσματα, τιμόνι τριών ακτίνων και στρογγυλά όργανα – αποπνέει μία αίσθηση που εξακολουθεί να συναρπάζει τους οπαδούς του μέχρι σήμερα. Αλλά πέρα από την έμφαση στη συναισθηματική απήχηση, οι σχεδιαστές του GT έδωσαν επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια, εξοπλίζοντας το δημιούργημά τους με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, σύστημα προστασίας από ανατροπή και πλευρική σύγκρουση και κολόνα τιμονιού ασφαλείας.

Επιτυχίες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και κατάρριψη ρεκόρ

Με χαμηλό κέντρο βάρους, ανθεκτικό αμάξωμα και δυναμικό πλαίσιο, το GT ήταν ιδανικό για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Για παράδειγμα, τα Conrero GT σημείωσαν πολυάριθμες επιτυχίες σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Το 1971, ο Dr. Georg von Opel, εγγονός του ιδρυτή της εταιρίας, μετέτρεψε το GT σε ηλεκτρικό, που έφτανε στην τελική ταχύτητα των 189 km/h και σημείωσε αρκετά παγκόσμια ρεκόρ. Τον Ιούνιο του 1972, η Opel κατασκεύασε ένα πετρελαιοκίνητο GT που κατέρριψε δύο παγκόσμια ρεκόρ και 18 διεθνή ρεκόρ στην πίστα δοκιμών του Dudenhofen. Η τελική ταχύτητα των 197 km/h σε 1.000 m δημιούργησε αίσθηση για μοντέλο diesel της εποχής: ο σχεδιαστής του GT, Schnell θυμάται πώς, το diesel GT απέκτησε ακόμα χαμηλότερο σχήμα: «Δεν είχαμε μεγάλο προϋπολογισμό. Γι αυτό πήραμε ένα αυτοκίνητο που προοριζόταν για cabrio και απλά κόψαμε το παρμπρίζ!»

Το 1969 όλα έδειχναν ότι ένα όνειρο θα μπορούσα να γίνει πραγματικότητα για τους λάτρεις των cabrio αυτοκινήτων, όταν η Opel παρουσίασε το Aero GT convertible με ηλεκτρικό, αναδιπλούμενο πίσω παρμπρίζ και αφαιρούμενη οροφή στο IAA. Δυστυχώς, το αυτοκίνητο παρέμεινε σε στάδιο σχεδιαστικής μελέτης.

Το GT παραγωγής όμως, εξακολουθούσε να συναρπάζει τους πελάτες μέχρι το τέλος της παραγωγής του, το 1973. Χάρη στις επιδόσεις, τη μοναδική σχεδίαση και την ελκυστική τιμή, η δημοτικότητα του GT ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η συνολική παραγωγή έφτασε τις 103.463 μέσα σε πέντε μόλις χρόνια. Όχι μόνο οι Ευρωπαίοι αλλά και οι Βορειοαμερικανοί πελάτες αγάπησαν το επαναστατικό, σπορ αυτοκίνητο της Opel, που εξακολουθεί να έχει ακόμα και σήμερα πολλούς οπαδούς και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Το GT δείχνει επίσης ότι οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Opel του παρελθόντος είχαν στο μυαλό τους το σλόγκαν “Η Γερμανική ακρίβεια συναντά την γλυπτική τέχνη” ήδη από τότε. Ή όπως χαρακτηριστικά λέει ο ηθοποιός και οδηγός του GT, Ken Duken: «Η διαφήμιση ήταν λάθος – το να πετάς δεν είναι καλύτερο!»

  • Εμφανίσεις: 84

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS