PIAGGIO WI-BIKE

PIAGGIO WI-BIKE

 

Εδώ και σχεδόν εβδομήντα χρόνια, ο Όμιλος Piaggio είναι ο παγκόσμιος ηγέτης όσον αφορά την ανάπτυξη, την παραγωγή αλλά και τις πωλήσεις καινοτόμων μέσων μετακίνησης.

Η αναζήτηση λύσεων που συνδυάζουν την ελευθερία και την απλότητα του ταξιδιού με την ποιότητα ζωής και τον σεβασμό για το περιβάλλον αποτελεί αποστολή του Ομίλου Piaggio από την ίδρυσή του. Θεμελιωμένη στην έρευνα και την τεχνολογική καινοτομία, η κορυφαία θέση που κατέχει ο Όμιλος Piaggio ενισχύεται εδώ και δεκαετίες μέσω της παροχής προϊόντων που χάρισαν σε ολόκληρες γενιές την ελευθερία και επανακαθόρισαν πολλές φορές την έννοια του όρου «μετακίνηση», δημιουργώντας, όχι μόνο νέα μέσα μεταφοράς, αλλά και νέους τρόπους ζωής, επειδή η μετακίνηση είναι πάντοτε συνώνυμη με την ελευθερία.

Η θρυλική Vespa, που γεννήθηκε τη μεταπολεμική εποχή, τα πιο ευέλικτα και ελαφρά μοτοποδήλατα των δεκαετιών του '60 και του '70, στη συνέχεια τα ηλεκτρικά οχήματα διπλής λειτουργίας και, τέλος, οι υβριδικοί κινητήρες –μοναδικοί αυτού του είδους στον κόσμο των scooter– αποτελούν ορόσημα μιας πολιτιστικής και τεχνολογικής πρωτοπορίας που πάντοτε χαρακτήριζε το πάθος του Ομίλου Piaggio για την καινοτομία, με την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος ήδη από το 1975.

Από αυτήν τη μοναδική παράδοση στυλ και τεχνολογίας γεννήθηκε το Piaggio Wi-Bike, ένα εντελώς νέο όχημα που καλύπτει ακόμα και τις πιο σύνθετες ανάγκες και σύγχρονες τάσεις μετακίνησης.

Το Piaggio Wi-Bike υπερβαίνει την έννοια του ποδηλάτου με υποβοήθηση πεταλιού και εισέρχεται στην αγορά ως ένα όχημα που καλύπτει με σφαιρικό τρόπο τις πιο προχωρημένες ανάγκες μετακίνησης, η οποία πλέον δεν αποσκοπεί μόνο στην ικανότητα μετακίνησης, αλλά και στην ύπαρξη και ανταλλαγή πληροφοριών μέσω των πιο σύγχρονων δικτύων και τρόπων αλληλεπίδρασης με το όχημα.

Χάρη στην τεχνολογία PMP (Piaggio Multimedia Platform), το Wi-Bike διαθέτει μια εξαιρετικά εξελιγμένη διασύνδεση ανθρώπου-οχήματος, που εγγυάται τη συνεχή ανταλλαγή δεδομένων με ολόκληρο τον κόσμο, δίνοντάς σας την ευκαιρία να αλληλεπιδράτε από κάθε τοποθεσία και με κάθε περιβάλλον.

Ανακαλύψτε περισσότερα για το Piaggio Wi-bike....
Στο Piaggio Wi-bike microsite
Παρακολουθώντας το βίντεο Piaggio Wi-Bike tutorial

  • Εμφανίσεις: 2122

Κορυφαία ονόματα του ελληνικού Αθλητισμού στο 2nd Polistafilo MTB & MTRUΝ

Κορυφαία ονόματα του ελληνικού Αθλητισμού στο 2nd Polistafilo MTB & MTRUΝ

 

Κορυφαία ονόματα του Αθλητισμού, όπως η χρυσή Ολυμπιονίκης στο βάδην Αθανασία Τσουμελέκα, θα συμμετάσχουν στο 2nt polistafilo MTB & MTRUN, το οποίο θα διοργανωθεί στο Πολυστάφυλο Πρέβεζας στις 13 και 14 Αυγούστου με τη υποστήριξη του Δήμου Ζηρού.

Οι δηλώσεις συμμετοχής στους αγώνες έχουν ξεπεράσει τις 200 και βαίνουν συνεχώς αυξανόμενες. Οι διοργανωτές, που είναι ο σύλλογος και η αδελφότητα Πολυσταφυλιτών, πέρα από τις κατηγορίες που είχαν ανακοινώσει εξ’ αρχής στην προκήρυξη των αγώνων πρόσθεσαν και μία μικτή κατηγορία, όπου αθλητές θα μπορούν να λάβουν μέρος και στα δύο αγωνίσματα και στο Ορεινό Τρέξιμο των 15 χλμ. αλλά και στην Ορεινή Ποδηλασία διαδρομής 33χλμ. Και τα δύο αγωνίσματα θα διεξαχθούν σε ένα μοναδικής ομορφιάς φυσικό τοπίο.

Η εκκίνηση για τον αγώνα Ορεινού Τρεξίματος θα δοθεί το Σάββατο 13 Αυγούστου στις 18:00 από την πλατεία του Πολυσταφύλου. Το μήκος της διαδρομής -όπως προαναφέραμε- είναι 15 χιλιόμετρα και το θετικό υψομετρικό προφίλ 650 μέτρα.

Την Κυριακή 14 Αυγούστου 2016 και ώρα 10:00 το πρωί θα δοθεί η εκκίνηση για το αγώνισμα της Ορεινής Ποδηλασίας 33 χιλ. (MTB) με αφετηρία και τερματισμό τον Αχέροντα ποταμό, το σημείο όπου στις 12 Αυγούστου το βράδυ θα διοργανωθεί το περίφημο ACHERON RIVER PARTY.

Η διαδρομή έχει θετικό υψομετρικό προφίλ 1.280 μέτρα και περιλαμβάνει κατά το μεγαλύτερο μέρος μονοπάτια μέτριας τεχνικής δυσκολίας.

Οι αγώνες είναι OPEN και μπορούν να λάβουν μέρος σύλλογοι, ομάδες και μεμονωμένοι αθλητές. Οι διαδρομές είναι μικτές: κυρίως μονοπάτια δασικοί δρόμοι, διάσχιση του μυθικού ποταμού Αχέροντα και ελάχιστα συνδετικά σημεία με άσφαλτο. Το τερέν είναι κυρίως χωμάτινο με φυσική σκίαση λόγω του πυκνού δάσους και με συνεχόμενη εναλλαγή του υψομετρικού προφίλ.

Οι απονομές θα γίνουν την αντίστοιχη μέρα για το κάθε αγώνισμα και θα βραβευτούν οι τρεις πρώτοι. Ο πρώτος Κύπελλο και μετάλλιο, οι άλλοι δύο μετάλλιο κατάταξης, ενώ μετάλλιο συμμετοχής θα πάρουν όλοι οι αθλητές που θα λάβουν μέρος στους αγώνες.

Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει πριν τον αγώνα να υπογράψουν ειδική δήλωση ότι είναι απόλυτα υγιείς και ότι τρέχουν με δική τους ευθύνη. Κατά τη διάρκεια των αγώνων θα υπάρχουν σταθμοί υδροδοσίας, ιατρική κάλυψη και βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης θα υπάρχει υποστήριξη από εθελοντές ιατρούς, φυσικοθεραπευτές και εθελοντές διασώστες!

Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα αλλαγών των διαδρομών και των όρων διεξαγωγής των αγώνων. Θα υπάρχει φωτογραφική κάλυψη και όλες οι φωτογραφίες θα διατεθούν δωρεάν!

Εγγραφές: μέσω ηλεκτρονικής φόρμας στη σελίδα στο Facebook: 2nd Polistafilo MTB & MTRUN μέσω e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (αναγράφοντας: όνομα, ηλικία, σύλλογο, τηλέφωνο, διεύθυνση) ή τηλεφωνικά: 6977356003 (Καρζής Κων/νος).

Ο Σύλλογος Πολυσταφυλιτών Πρέβεζας ζητάει την στήριξη χορηγών αλλά και εθελοντών προκειμένου οι αγώνες να τύχουν της μέγιστης δυνατής επιτυχίας, όπως και το 8ο ACHERON RIVER PARTY, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 12 Αυγούστου το βράδυ.

Μετά τις απονομές θα ακολουθήσει δωρεάν pasta party για όλους. Για τους αθλητές που θέλουν να διανυκτερεύσουν διατίθενται δωρεάν δύο κατασκηνωτικοί χώροι (Camping) με ντους και τουαλέτα.

Εγγραφές: μέχρι την Κυριακή 7 Αυγούστου, μέσω ηλεκτρονικής φόρμας στη σελίδα στο Facebook: 2nd Polistafilo MTB & MTRUN μέσω e’mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (αναγράφοντας: όνομα, ηλικία, σύλλογο, τηλέφωνο, διεύθυνση) ή τηλεφωνικά: 6977356003 (Καρζής Κων/νος).

Οι κατηγορίες για τα δύο αγωνίσματα MTRUN & MTB είναι:

ΑΝΔΡΩΝ:
Γενική
Εφήβων
Α1 18 -29
Α2 30 – 39
Α3 40-49
Α4 50 και άνω

ΓΥΝΑΙΚΩΝ:
Γενική
Νεανίδων
Α1 18 -29
Α2 30 – 39
Α3 40-49
Α4 50 και άνω
-Μικτή (όσοι τρέξουν και τα δύο αγωνίσματα).
-Πολυπληθέστερου Συλλόγου

Έφηβοι μπορούν να τρέξουν μόνο με υπεύθυνη δήλωση και παρουσία γονέα ή κηδεμόνα και εφόσον γνωρίζουν το άθλημα και διαθέτουν καλή φυσική κατάσταση. Απαραίτητη η χρήση κράνους για όλους τους αθλητές της Ορεινής Ποδηλασίας !!!

  • Εμφανίσεις: 1215

Επετειακό Ορόσημο: Τα Ποδήλατα Opel Γιορτάζουν 130 Χρόνια

Επετειακό Ορόσημο: Τα Ποδήλατα Opel Γιορτάζουν 130 Χρόνια


Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μία σημαντική επέτειο για τον κόσμο του ποδηλάτου: η Opel γιορτάζει 130 χρόνια από την παραγωγή του πρώτου ποδηλάτου της που έπαιξε σημαντικό ρόλο

στην ανάπτυξη της μάρκας κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της εταιρίας. Αφού κατασκεύασε το πρώτο ποδήλατο με μεγάλο εμπρός τροχό (το λεγόμενο penny farthing), την άνοιξη του 1886, η Opel εξελίχθηκε στην παγκοσμίως μεγαλύτερη κατασκευάστρια ποδηλάτων τη δεκαετία του 1920. Ακόμα και η απειλητική οικονομική κρίση του 1929 δεν κατάφερε να αναχαιτίσει την επιτυχία της επιχείρησης ποδηλάτων. Παρόλα αυτά, η Opel πούλησε αυτή την επιχειρηματική μονάδα της στη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία ποδηλάτων και αυτοκινήτων NSU το Δεκέμβριο του 1936 θέλοντας να αφοσιωθεί πλήρως στην παραγωγή αυτοκινήτων.

Χρειάστηκαν περίπου 75 χρόνια για να επιστρέψει η Opel στις ρίζες της, στο ποδήλατο – κατά μία έννοια. Με το RAD e, η εταιρία λανσάρισε μία περιβαλλοντικά συμβατή σχεδιαστική μελέτη το 2012 ως γέφυρα της παράδοσης του παρελθόντος με το μέλλον. Το ηλεκτρικό ποδήλατο ήταν ταυτόχρονα ένα όραμα του ποδηλάτου του μέλλοντος. Επειδή στην εποχή της αστικοποίησης και της εναλλακτικής μετακίνησης, τα e-bikes αναμένεται να παίξουν όσο και σημαντικότερο ρόλο στις μελλοντικές φιλοσοφίες συστημάτων μεταφορών.

Επαγγελματικό ταξίδι στο Παρίσι εμπνέει τον Adam Opel

23 χρόνια αφότου ίδρυσε την εταιρία – μέχρι τότε η Opel κατασκεύαζε μόνο ραπτομηχανές – ο Adam Opel επέστρεψε από ένα επαγγελματικό ταξίδι στο Παρίσι το 1885. Πριν από αυτό το ταξίδι του στη Γαλλική πρωτεύουσα, θεωρούσε το ποδήλατο με μεγάλο εμπρός τροχό απλά ένα ‘νέο παιχνίδι’. Μία παροδική ‘τρέλα’ της εποχής. Μετά την επίσκεψή του στο Παρίσι, άλλαξε τελείως γνώμη. Εμπνευσμένος από την εμπορική ανάπτυξη της αγοράς των ποδηλάτων με μεγάλο εμπρός τροχό εκεί και επηρεασμένος από την απότομη αύξηση δημοτικότητας του ποδηλάτου στην Αγγλία, ο Opel είχε μία ιδέα. Είχε παραλάβει κάποια μεμονωμένα εξαρτήματα από την Αγγλία, και προς μεγάλη χαρά των γιων του άρχισε να κατασκευάζει τα πρώτο ποδήλατο με μεγάλο μπροστινό τροχό. Το 1886, ο Opel πούλησε το πρώτο του ποδήλατο – και ξεκίνησε η παραγωγή ποδηλάτων στην εταιρία.

Μόλις ένα χρόνο αργότερα, η Opel άρχισε να παράγει τρίκυκλα και ποδήλατα με μικρούς τροχούς, τα λεγόμενα ποδήλατα ασφαλείας (safety bicycles). Ο γιος του Karl είχε φέρει ένα τέτοιο ποδήλατο επιστρέφοντας από μια εκπαιδευτική εκδρομή με θέμα την παραγωγή ποδηλάτων στο Sheffield, Αγγλία. Το ποδήλατο ασφαλείας είχε δύο ρόδες σχεδόν ίδιου μεγέθους και ήταν πολύ πιο ευκολοδήγητο από ένα ποδήλατο με μεγάλο τροχό, και ασφαλώς το ύψος πτώσης ήταν πολύ μικρότερο. Εντυπωσιασμένος από τα πλήθη στους Αγγλικούς αγώνες ποδηλάτων, μετά την επιστροφή του ο Karl έτρεξε σε έναν αγώνα στο Palmengarten στη Φρανκφούρτη – και πολύ γρήγορα αναδείχτηκε νικητής.

Η Opel εξελίσσεται στην παγκοσμίως μεγαλύτερη κατασκευάστρια ποδηλάτων

Στη συνέχεια, όλα εξελίχθηκαν με ραγδαία ταχύτητα. Μετά την πρώτη του νίκη στη Φρανκφούρτη, ο Karl επέστρεψε με πέντε παραγγελίες για ποδήλατα και πολλές ακόμα τέτοιες νίκες είχαν σαν αποτέλεσμα νέες παραγγελίες. Μόνο το 1889, σημειώθηκαν 240 αγωνιστικές νίκες, ανάμεσα στις οποίες 13 πρωταθλήματα, που κατακτήθηκαν με ποδήλατα Opel. Η 20ή Ιουλίου του 1889 έμελλε να γίνει ορόσημο για την εθνική αναγνώριση των ποδηλάτων Opel. Αυτή την ημέρα, ο August Lehr, ένας από τους πιο επιτυχημένους αγωνιζόμενους ποδηλάτες της εποχής του, κέρδισε το ‘Παγκόσμιο Πρωτάθλημα’ στο Λονδίνο με ποδήλατο Opel με ψηλό μπροστινό τροχό – μία νίκη που εξασθένησε την Αγγλική επιρροή στη βιομηχανία του ποδηλάτου ευνοώντας το κλίμα υπέρ τον ποδηλάτων Opel. Η αυθεντικότητα και επιχειρηματικότητα των αδερφών Opel αποτυπώνεται σε μία φωτογραφία του 1895 που τους παρουσιάζει όλους πάνω σε ένα ειδικό μοντέλο πέντε θέσεων – το ‘Πεντάδυμο’.

Τα επόμενα χρόνια ήταν επίσης επιτυχημένα. Το 1899, οι αδερφοί Opel – ο μπαμπάς Adam είχε πεθάνει το 1895 – κατασκεύασαν το πρώτο αυτοκίνητο, αλλά συνέχισαν ακάθεκτοι την επιχείρηση των ποδηλάτων. Μέχρι τη δεκαετία του 1920, προσέλκυαν τους παγκοσμίως καλύτερους αγωνιζόμενους ποδηλάτων, οι οποίοι σημείωναν τη μία νίκη κατά την άλλη με ποδήλατα Opel. Και επειδή η ζήτηση για τα δίτροχα συνέχισε να αυξάνεται, η Opel σύντομα προχώρησε σε μια καθοριστική αλλαγή στην παραγωγή της: το 1923 έγινε η πρώτη Γερμανική εταιρία που λανσάρισε την παραγωγή σε γραμμή συναρμολόγησης για τα ποδήλατά της. Με τη νέα μέθοδο, κάθε επτά δευτερόλεπτα ένα νέο ποδήλατο έφευγε από τη γραμμή συναρμολόγησης. Η πτώση του κόστους παραγωγής μετακύλησε και στην τιμή αγοράς, κάνοντας το ποδήλατο ένα προσιτό μέσο μεταφοράς για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Πολύ σύντομα λοιπόν, η Opel έγινε η μεγαλύτερη κατασκευάστρια ποδηλάτων στον κόσμο το 1925, και ένα χρόνο αργότερα, το εκατομμυριοστό ποδήλατο Opel πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης.

Αναθεώρηση τη δεκαετία του 1930: Η Opel πουλά την επιχείρηση ποδηλάτων στην NSU

Όπως τις επόμενες χρονιές, η ανερχόμενη εταιρία βρέθηκε αντιμέτωπη με κάποιες δυσκολίες. Μετά το θάνατο των γιων του Opel, Karl και Heinrich το 1927 και 1928, οι αδερφοί Wilhelm και Fritz δεινοπάθησαν οικονομικά λόγω του διπλού φόρου κληρονομιάς που κλήθηκαν να πληρώσουν. Έχοντας οικονομική αδυναμία να υποστηρίξουν την ανακαίνιση των εγκαταστάσεων παραγωγής που λειτουργούσαν πάντα με πλήρη δυναμικότητα, οι Wilhelm και Fritz Opel αναζήτησαν αγοραστή. Έτσι μία προσφορά εξαγοράς από την General Motors, την παγκοσμίως μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, ήρθε ακριβώς την κατάλληλη στιγμή. Το Σεπτέμβριο του 1929, ο I.J. Reuter έγινε ο πρώτος Αμερικανός που χρίσθηκε Γενικός Διευθυντής της Opel, ενώ τα αδέρφια Wilhelm και Fritz Opel διορίστηκαν μέλη του εποπτικού συμβουλίου.

Μόλις ένα μήνα αργότερα, στις 29 Οκτωβρίου του 1929, η πώληση αποδείχθηκε μία εξαιρετικά σοφή απόφαση. Το Κραχ της Wall Street, γνωστό και σαν ‘Μαύρη Τρίτη’, οδήγησε αμέτρητες εταιρίες στη χρεωκοπία. Ωστόσο, η πολυετής οικονομική κρίση δεν κατάφερε να βλάψει την ακμάζουσα παραγωγή των ποδηλάτων Opel για αρκετούς λόγους: πρώτον, η θυγατρική της GM μπήκε στην κρίση, άριστα προετοιμασμένη. Δεύτερον, μετά την οικονομική κρίση, υπήρξε υψηλότερη ζήτηση για ποδήλατα. Και τρίτον, μειώθηκε η ανεργία λόγω μέτρων δημιουργίας θέσεων εργασίας, επομένως, όλο και περισσότεροι άνθρωποι είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν ένα ποδήλατο.

Όμως όλοι οι κατασκευαστές είχαν στρέψει την προσοχή τους στην παραγωγή αυτοκινήτων: «Για να απελευθερωθεί το διαθέσιμο προσωπικό ώστε να μεταφερθεί στον τομέα της αυτοκίνησης, στον οποίο θέλουμε να αφιερώσουμε όλη τη ενέργειά μας,» όπως εξήγησε η διοίκηση της εταιρίας, τα διοικητικά και εποπτικά συμβούλια της Adam Opel AG αποφάσισαν να πουλήσουν την επιχείρηση των ποδηλάτων στην NSU στα τέλη του 1936. Στις 15 Φεβρουαρίου του 1937, κατασκευάστηκε το τελευταίο ποδήλατο της Opel, δίνοντας τέλος σε μία παράδοση που είχε ξεκινήσει πριν από 50 και πλέον χρόνια και είχε αγγίξει την παραγωγή περίπου 2,6 εκατομμυρίων ποδηλάτων.

Συνδέοντας την παράδοση με την καινοτομία: RAD e concept φιλικό προς το περιβάλλον

Σχεδόν 75 χρόνια αργότερα, η Opel επέστρεψε στις ρίζες της. Το φιλικό προς το περιβάλλον πρωτότυπο RAD e έκανε την πρεμιέρα του το Μάρτιο του 2012 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Για την επέτειο των 150 χρόνων της μάρκας, οι μηχανικοί δημιούργησαν μία πρωτότυπη μελέτη εμπνευσμένη από ένα ιστορικό όχημα, τη μοτοσικλέτα Opel Motoclub 500 από το 1928. Όπως η κλασική μοτοσικλέτα, της οποίας η δημοτικότητα οφείλεται επίσης στα εντυπωσιακά κόκκινα ελαστικά, το πλαίσιο του RAD e κατασκευάζεται από πρεσαριστά ατσάλινα εξαρτήματα. Σχεδιαστικά στοιχεία από δύο επιβατικά αυτοκίνητα Opel δίνουν επίσης το παρών στη σχεδιαστική γλώσσα του πρωτοτύπου ποδηλάτου: το σχήμα πλαισίου σε μορφή μπούμερανγκ είναι παρόμοιο με τη σχεδίαση εμπρός τμήματος των Ampera και Zafira Tourer.

Από το πρώτο ποδήλατο με μεγάλο μπροστινό τροχό μέχρι το RAD e concept: η παράδοση ποδηλάτων Opel έχει διανύσει μακρύ δρόμο από το 1886. Όλο αυτό το διάστημα, όχι μόνο τα οχήματα αλλά και οι ανάγκες της κοινωνίας έχουν αλλάξει: επειδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι ζουν σήμερα στις πόλεις, η διαθεσιμότητα όσο το δυνατόν περισσοτέρων επιλογών μετακίνησης αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του μέλλοντος. Γι’ αυτό μία κατασκευάστρια όπως η Opel βρίσκεται πάντα σε κατάσταση διαρκούς αναζήτησης. Με την κοινότητα κοινοχρησίας οχημάτων (carsharing) CarUnity, την πλατφόρμα κοινοχρησίας οχημάτων ridesharing flinc και τα πρώτα βήματα για μία αυτόνομη οδήγηση, η Opel επεκτείνει συνεχώς την κλασική γκάμα καθώς εξελίσσεται σε πάροχο υπηρεσιών μετακίνησης.

Ο CEO της Opel Dr. Karl-Thomas Neumann είναι πραγματικός λάτρης της ποδηλασίας. Πρόσφατα συναντήθηκε με τους εκδότες του νέου περιοδικού του ειδικού τύπου Bike Bild για το πρώτο τους τεύχος με διαδρομές στο Feldberg στους λόφους του Taunus, σε μία ποδηλατική απόδραση με τους δημοσιογράφους. Το στόρι υπάρχει στο νέο Bike Bild που κυκλοφορεί στη Γερμανία από τις 31 Αυγούστου.

  • Εμφανίσεις: 672

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS