Η Hyundai «ηλεκτρίζει» με διπλή νίκη τα Auto Express New Car Awards του 2018

Η Hyundai «ηλεκτρίζει» με διπλή νίκη τα Auto Express New Car Awards του 2018

 

 

Διπλή νίκη για τη Hyundai Motor στα Auto Express New Car Awards του 2018, όπου το νέο Kona Electric διακρίθηκε ως το πιο οικονομικό Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς και αντίστοιχα το IONIQ Plug-In ως το πιο οικονομικό Υβριδικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς.

Το ολοκαίνουργιο Hyundai Kona Electric ανταγωνίσθηκε τα Nissan Leaf και Volkswagen e-Golf και βραβεύθηκε από τους κριτές για τη μεγάλη αυτονομία των 480 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση και την προσιτή του τιμή.

Ο κ. Steve Fowler, Aρχισυντάκτης της Auto Express, δήλωσε: "Το να λανσάρεις ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV σημαίνει ότι η Hyundai έχει εισέλθει σε δύο από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες της αγοράς. Το Kona Electric, σε αντίθεση με αρκετούς από τους ανταγωνιστές του, διαθέτει αυτονομία 480 χιλιομέτρων, ώστε να μπορεί να κινηθεί περισσότερο με μία μόνο φόρτιση. Με την προσθήκη μιας προσιτής τιμής αποδεικνύεται ότι τα mainstream ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν πλέον μια βιώσιμη επιλογή. Το Kona Electric αποτελεί ένα εξαιρετικό πακέτο, γι 'αυτό και κατέκτησε το βραβείο του πιο οικονομικού Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2018".

Το IONIQ Plug-In, αντίστοιχα, ξεπέρασε υβριδικά οχήματα, όπως το Toyota Prius, στην κατηγορία «Οικονομικό Υβριδικό», εντυπωσιάζοντας με την αποτελεσματικότητα, την άνεση και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του. "Ο χρόνος μας στον πραγματικό κόσμο με ένα Hyundai IONIQ PHEV αποκάλυψε ότι είναι ένα πολύ αποδοτικό αυτοκίνητο με κατά μέσο όρο πάνω από 80mpg και σχεδόν αβίαστα πάνω από 6.400 χιλιόμετρα. Οι εκπομπές ρύπων CO2 26g / km ενισχύουν τα πράσινα διαπιστευτήρια του IONIQ PHEV, που σαφώς αποτελεί ένα ευρύχωρο, άνετο και πολύ καλά εξοπλισμένο hatchback κατακτώντας επ’ άξια το βραβείο του πιο οικονομικού Υβριδικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2018 ".

Ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: "Τα δύο αυτά βραβεία Auto Express για το νέο μας Kona Electric και το IONIQ Plug-In αποδεικνύουν ότι η στρατηγική μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης έχει αρχίσει να αποδίδει. Η Hyundai καλύπτει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών εναλλακτικής κίνησης αυτοκινήτων, παρέχοντας στους πελάτες της την δυνατότητα να επιλέξουν την καλύτερη δυνατή λύση για τις ανάγκες τους. Μελλοντικά μέχρι το 2025 αναμένουμε σε παγκόσμιο επίπεδο 18 ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Ενώ ορισμένοι κατασκευαστές κατασκευάζουν πρότυπα ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai κατακτά βραβεία για πραγματικά μοντέλα παραγωγής!".

  • Εμφανίσεις: 146

Η Hyundai στις κορυφαίες μάρκες στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας 2018

Η Hyundai στις κορυφαίες μάρκες στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας 2018

 


Η εξαιρετική ποιότητα των νέων οχημάτων της Hyundai αναδείχθηκε από τις κορυφαίες στον κλάδο, καθώς η εταιρεία κατατάχθηκε ως η 2η καλύτερη μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής στην Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (IQS) SM της J.D. Power στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.


Η Hyundai βελτίωσε τη θέση της στη συνολική κατάταξη μειώνοντας τις παρατηρήσεις σε 14 ανά 100 οχήματα συγκριτικά με το 2017.

Στην κατάταξη των κατηγοριών, το Hyundai Tucson αναδείχθηκε το καλύτερο μεσαίο SUV και το τέταρτο καλύτερο μοντέλο συνολικά, ενώ αντίστοιχα το Santa Fe κατέλαβε τη 2η θέση στην κατηγορία του. Στο πρωτοποριακό εργοστάσιο της Hyundai στο Ulsan της Ν. Κορέας, στο οποίο παράγεται το Tucson, απονεμήθηκε βραβείο ποιότητας της γραμμής συναρμολόγησης χαλκού για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

"Οι πελάτες της Hyundai μπορούν να αισθάνονται απόλυτα σίγουροι ότι επιλέγουν ένα νέο όχημα που έχει μία από τις καλύτερες ποιοτικές κατατάξεις σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία", δήλωσε ο κ. Omar Rivera, Director Quality and Service Engineering της Hyundai Motor America . "Η Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (IQS) της J.D. Power είναι το σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας για την ποιότητα των νέων οχημάτων και η κατάταξή μας στο 2018 είναι αποτέλεσμα μιας δέσμευσης σε ολόκληρη την επιχείρηση για την παραγωγή οχημάτων υψηλότερης ποιότητας και την εκπαίδευση των πελατών σχετικά με τον τρόπο χρήσης των τεχνολογιών και των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου τους”.

Η J.D. Power προσμετρά την αρχική ποιότητα από τον αριθμό των παρατηρήσεων που αναφέρουν οι ιδιοκτήτες ανά 100 οχήματα (PP100) κατά τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης, με την χαμηλότερη βαθμολογία να αντικατοπτρίζει την υψηλότερη ποιότητα. Η Hyundai σκόραρε 74/100, ξεπερνώντας τον μέσο όρο της βιομηχανίας που είναι 93/100.

Η φετινή IQS που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ βασίζεται σε απαντήσεις 75.712 αγοραστών και μισθωτών νέων μοντέλων (2018) για τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης του οχήματός τους.
Η μελέτη βασίζεται σε 233 ερωτήσεις που αφορούν σε οκτώ κατηγορίες οχημάτων και έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους κατασκευαστές πληροφορίες που διευκολύνουν τον εντοπισμό προβλημάτων και βελτίωσης των προϊόντων.
Η μελέτη διεξήχθη από το Φεβρουάριο έως το Μάιο του 2018.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το 2018 U.S. IQS επισκεφτείτε τη διεύθυνση http://www.jdpower.com/resource/us-initial-quality-study-iqs

  • Εμφανίσεις: 457

H Suzuki Field Global Partner του Πανεπιστημίου Harvard.

H Suzuki Field Global Partner του Πανεπιστημίου Harvard.

Ομάδα φοιτητών από το Πανεπιστήμιο του Harvard φιλοξενήθηκε στην Αθήνα για μία εβδομάδα από την Suzuki και είχαν την ευκαιρία να δουν εκ των έσω τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας, και να συμμετάσχουν σε ένα project για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

κατά την επίσκεψη του στο Δίκτυο Επισήμων Εμπόρων της Suzuki.

Η Suzuki ήταν ένας από τους 157 συνεργάτες (Field Global Partner) που επιλέχθηκαν παγκοσμίως για να συνεργαστούν με το πανεπιστήμιο του Harvard στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με το Πανεπιστήμιο του Harvard που αποτελεί ένα παγκόσμιας φήμης Business School για να παρέχουμε στους φοιτητές μια εμπειρία εκμάθησης θεμάτων σχετικών με την επιχειρηματική λειτουργία και το branding σε πραγματικές συνθήκες» δήλωσε ο κος Παναγιώτης Τορνάρος, Γενικός Διευθυντής της εταιρίας Suzuki και πρόσθεσε «Αισθανόμαστε σίγουροι ότι οι φοιτητές ήταν σε θέση να συγκεντρώσουν ιδέες εδώ, που δεν θα ήταν σε θέση να τις αποκομίσουν από μια συζήτηση μόνο μέσα στην τάξη».
Το FIELD Global Immersion είναι ένα μάθημα σχεδιασμένο για να ενισχύσει και να αναπτύξει την αντίληψη των φοιτητών σε θέματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο - την ικανότητά τους να διαχειρίζονται και να λειτουργούν αποτελεσματικά σε διαφορετικούς πολιτισμούς και επιχειρηματικά πλαίσια. Στελέχη της εισαγωγικής εταιρίας Suzuki συνεργάστηκαν με την ομάδα εξ αποστάσεως για μήνες πριν την άφιξή τους στη χώρα. Ενώ επί ελληνικού εδάφους, οι μαθητές παρακολούθησαν παρουσιάσεις από την διοικητική ομάδα του Ομίλου, επισκέφθηκαν εκθέσεις Suzuki μελετώντας την εμπειρία που προσφέρεται στον πελάτη, πραγματοποίησαν έρευνα και συνεντεύξεις με υποψήφιους και ήδη υπάρχοντες πελάτες στην περιοχή της Αθήνας και παρουσίασαν τις τελικές τους προτάσεις στη διοίκηση.
Σκοπός αυτής της εντυπωσιακής εμπειρίας είναι να δοθεί στους σπουδαστές του Πανεπιστημίου η ευκαιρία να υπάρξουν σε πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον παρατηρώντας και κάνοντας πρακτική εργασία και όλα αυτά σε ένα άγνωστο γι΄αυτούς περιβάλλον.
Το Πανεπιστήμιο του Harvard αναγνωρίζει ότι αυτή η σημαντική εμπειρία που δίνεται στους σπουδαστές δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την αρωγή των συνεργατών - Field Global Partners που συμμετέχουν παγκοσμίως.
Οι Field Global Partners του προγράμματος αξίζει να σημειωθεί ότι θα φιλοξενήσουν περισσότερους από 930 μαθητές του Harvard Business School.
«Είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες για την συνεργασία μας και την αρωγή της εταιρίας Suzuki αλλά και όλους τους Field Global Partners για όλα όσα κάνουν για λογαριασμό των μαθητών μας», δήλωσε ο καθηγητής Juan Alcacer, επικεφαλής της σχολής FIELD, και συμπλήρωσε «Οι σπουδαστές επωφελούνται από αυτήν την εμπειρία και ελπίζουμε ότι οι επιχειρήσεις - συνεργάτες επίσης».

  • Εμφανίσεις: 489

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS