Πραγματικός Διεκδικητής: Το Αθλητικό και Περιπετειώδες Opel Grandland X

Πραγματικός Διεκδικητής: Το Αθλητικό και Περιπετειώδες Opel Grandland X

 

Μοντέρνες, δυναμικές γραμμές, γοητευτική off-road εμφάνιση και υπερυψωμένη θέση καθισμάτων με άριστη σφαιρική ορατότητα σε συνδυασμό με ποικίλες κορυφαίες τεχνολογίες,

άφθονους χώρους και άνεση για μέχρι πέντε φίλους της περιπέτειας – αυτός είναι ο ορισμός του νέου Opel Grandland X. Το νέο μοντέλο είναι ένας πραγματικός διεκδικητής στην αναπτυσσόμενη κατηγορία SUV. Μόνο στην κατηγορία των συμπαγών, το μερίδιο των SUV έχει αυξηθεί από 7% το 2010, σε σχεδόν 20%, σήμερα.

Ιδανικά εξοπλισμένο, το νέο Grandland X έρχεται στην αγορά ως το τρίτο μέλος της οικογένειας Opel X. Πλαισιώνει το Opel Crossland X και το bestseller Opel Mokka X, που είναι κατά 20 cm περίπου μικρότερα σε μήκος. Ταυτόχρονα, το Grandland X επεκτείνει την πλούσια γκάμα της Opel σε αυτή την πολύ δημοφιλή κατηγορία.

Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, Σύστημα Αναγνώρισης Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) βασισμένο σε κάμερα, Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Road Sign Recognition), έξυπνο σύστημα προσαρμογής ταχύτητας Cruise Control, Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist), Radio R4.0 με δυνατότητα τηλεφώνου Bluetooth hands-free, σύστημα κλιματισμού (A/C) με φίλτρο σωματιδίων και οσμών, καθίσματα comfort με ποικίλες δυνατότητες ρύθμισης και διαιρούμενο 40:60 / αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα. Το σύστημα Opel OnStar προσφέρεται στάνταρ από την έκδοση Edition. Η μοντέρνα, δυναμική σχεδίαση του νέου συμπαγούς SUV της Opel το κάνει πραγματικά εντυπωσιακό – πόσο μάλλον με την προαιρετική διχρωμία, με αντίθετη μαύρη οροφή.

Ασφαλής οδηγική απόλαυση: IntelliGrip, υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης και κινητήρες

Το Grandland X συμπεριφέρεται δυναμικά όπως υπαγορεύει η δυναμική του εμφάνιση και προσφέρει πρωτίστως ασφαλή οδηγική απόλαυση όλο το χρόνο και σε όλες τις επιφάνειες. Αυτό οφείλεται μεταξύ άλλων στο προαιρετικό, ηλεκτρονικό σύστημα IntelliGrip που εξασφαλίζει κορυφαία πρόσφυση σε ποικίλες οδηγικές συνθήκες. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από πέντε προγράμματα οδήγησης. Το σύστημα, στη συνέχεια, προσαρμόζει την κατανομή ροπής στους εμπρός τροχούς, επιτρέπει την ολίσθηση του τροχού εάν είναι απαραίτητο και, με το αυτόματο κιβώτιο, προσαρμόζει τα σημεία αλλαγών σχέσεων καθώς και την απόκριση του γκαζιού. Αυτό εξασφαλίζει τέλεια πρόσφυση και σταθερή συμπεριφορά ανεξάρτητα εάν το Grandland X κινείται σε χιόνι, λάσπη, άμμο ή βρεγμένη επιφάνεια.

Το Grandland X περιλαμβάνει επίσης μία γκάμα υπερσύγχρονων συστημάτων υποστήριξης πρώτης κατηγορίας, που κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη: Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Warning) με Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Automatic Emergency Braking) και ανίχνευση πεζού, Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Drowsiness Alert), Σύστημα Υποβοήθησης Παρκαρίσματος (Advanced Park Assist) και Κάμερα 360° – είναι μερικά από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά. Προαιρετικά συστήματα όπως Αυτόματο Σύστημα Προσαρμογής Ταχύτητας (Automatic Cruise Control) λειτουργία stop, που διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα και απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και φρενάρει ή επιταχύνει το Grandland X όταν χρειάζεται, αναβαθμίζουν το επίπεδο ασφάλειας. Το εξαιρετικό επίπεδο ασφάλειας του νέου Grandland X επιβεβαιώθηκε πρόσφατα από την πεντάστερη κατάταξή του στο Euro NCAP.

Η Opel για μία ακόμα φορά αποδεικνύει την κορυφαία κλάση της στις τεχνολογίες φωτισμού, εξοπλίζοντας το Grandland X με τους ισχυρούς προβολείς LED του Προσαρμοζόμενου Συστήματος Εμπρόσθιου Φωτισμού [Adaptive Forward Lighting (AFL)]. Λειτουργίες όπως φωτισμός στροφών, υποστήριξη μεγάλης σκάλας και αυτόματης ρύθμισης ύψους δέσμης, εγγυώνται βέλτιστο φωτισμό του δρόμου σε όλες τις συνθήκες.

Εκτός από το προαιρετικό, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip και τα πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού, οι ζωηροί κινητήρες συμβάλλουν επίσης στην ασφαλή οδηγική απόλαυση με το Grandland X. Αρχικά θα διατίθενται δύο κινητήρες με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 – πραγματικό πλεονέκτημα σε επίπεδο φορολογίας και κατανάλωσης. Και οι δύο κινητήρες μπορούν να συνδυάζονται με ένα σύγχρονο εξατάχυτο μηχανικό ή εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο βελτιστοποιημένων τριβών και διαθέτουν Start/Stop στο βασικό εξοπλισμό τους.

Ο αλουμινένιος βενζινοκινητήρας 1.2 Turbo άμεσου ψεκασμού αποδίδει 96 kW/130 hp και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 1.750 rpm (κατανάλωση NEDC: στην πόλη 6,4 – 6,0 l/100 km, εκτός πόλης 4,9-4,5 l/100 km, μικτός κύκλος 5,5-5,1 l/100 km, 127-117 g/km CO2).
Ο 1.6 diesel με 88 kW/120 hp αποδίδει μέγιστη ροπή 300 Nm στις 1.750 rpm (κατανάλωση NEDC: στην πόλη 5,1-4,7 l/100 km, εκτός πόλης 4,2-3,5 l/100 km, μικτός κύκλος 4,6-4,0 l/100 km, 118-104 g/km CO2).
Για πελάτες που αναζητούν ακόμα μεγαλύτερη ισχύ, η Opel θα επεκτείνει τη γκάμα κινητήρων του Grandland X στο άμεσο μέλλον και με έναν κορυφαίο diesel.
Επιπλέον, ένα νέο, οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο θα προστεθεί στη γκάμα..

Σπορ, κομψό και άνετο: Αυτός είναι ο ορισμός ενός σύγχρονου SUV

Εκτός από τις ζωηρές επιδόσεις, το κομψό στυλ, η υψηλή ποιότητα και το άνετο εσωτερικό καθώς και η ολοκληρωμένη τεχνολογία infotainment συμβάλλουν σε μία αίσθηση ευεξίας μέσα στην καμπίνα.

Με μήκος 4.477 mm, πλάτος 1,856 mm (χωρίς εξωτερικούς καθρέπτες) και ύψος 1.609 mm, το νέο Opel Grandland X είναι ένα μοντέρνο, στιβαρό SUV από κάθε άποψη. Μπροστά, πάνω από την ποδιά, η τολμηρή μάσκα φέρει περήφανη το σήμα του Κεραυνού Opel Blitz. Τα χρωμιωμένα πτερύγια πλαισιώνουν το λογότυπο της μάρκας και εκτείνονται προς τους λεπτούς προβολείς LED σε σχήμα διπλού φτερού, που διευρύνουν οπτικά το εμπρός τμήμα και προσδίδουν στο Grandland X στιβαρότητα. Το καπό φέρει την χαρακτηριστική πτυχή της Opel – παραπέμποντας στη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας ‘Η Γλυπτική Τέχνη Συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια’.

  • Εμφανίσεις: 31

Ford και Virginia Tech συνεργάζονται ώστε να Αναπτύξουν μία Μέθοδο Οπτικών Σημάτων

Ford και Virginia Tech συνεργάζονται ώστε να Αναπτύξουν μία Μέθοδο Οπτικών Σημάτων

 


Η Ford και το Virginia Tech Transportation Institute δοκιμάζουν μία μέθοδο ώστε να μπορούν τα αυτόνομα οχήματα να δείχνουν τις προθέσεις τους σε πεζούς, οδηγούς και δικυκλιστές. Απόπειρα δημιουργίας μιας πρότυπης οπτικής γλώσσας, κατανοητής και αντιληπτής από όλους

Η έρευνα προσομοιώνει ένα κατάλληλα διαμορφωμένο όχημα ώστε ο οδηγός του να μην είναι ορατός από τους πεζούς. Με αυτό τον τρόπο, οι ερευνητές μελετούν τις αντιδράσεις των πεζών στα φωτεινά σήματα ενός αυτοοδηγούμενου οχήματος που δείχνουν τις προθέσεις του – κίνηση, φρενάρισμα ή επιτάχυνση από στάση

Η ανάπτυξη μιας μεθόδου επικοινωνίας των αυτόνομων οχημάτων με τους πεζούς είναι απαραίτητη επειδή στοιχεία όπως χειρονομίες ή ένα νεύμα του κεφαλιού μεταξύ οδηγών και πεζών δεν περιλαμβάνονται σε σενάρια αυτόνομης οδήγησης

 

Σήμερα, ένα απλό νεύμα του κεφαλιού ή μία χειρονομία του οδηγού είναι αρκετά για να δηλώσουν ότι ο πεζός μπορεί να διασχίσει το δρόμο με ασφάλεια, αλλά σε ένα μέλλον με αυτόνομα οχήματα, πώς ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό θα μπορεί να επικοινωνεί με πεζούς, δικυκλιστές ή άλλους οδηγούς στο δρόμο;

Θέλοντας να προετοιμαστεί γι’ αυτή την αναπόφευκτη πραγματικότητα, η Ford Motor Company συνεργάστηκε με το ερευνητικό ινστιτούτο Virginia Tech Transportation Institute για τη δοκιμή μιας μεθόδου μέσω της οποίας ένα αυτοοδηγούμενο όχημα θα σηματοδοτεί τις προσθέσεις του, χρησιμοποιώντας πραγματικές αντιδράσεις από ανθρώπους σε δημόσιους δρόμους.

«Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε την επίδραση των αυτόνομων οχημάτων στον κόσμο όπως τον ξέρουμε σήμερα, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα δημιουργήσουμε την κατάλληλη εμπειρία για το αύριο,» δήλωσε ο John Shutko, τεχνικός ειδικών ανθρώπινων παραγόντων της Ford. «Χρειάζεται να επιλύσουμε τις προκλήσεις που προκύπτουν από την απουσία κανονικού οδηγού, γι’ αυτό ο σχεδιασμός ενός τρόπου αντικατάστασης του νεύματος του κεφαλιού ή μιας χειρονομίας είναι απαραίτητος για την αποδοτική και ασφαλή λειτουργία των αυτόνομων οχημάτων.»

Προκειμένου να ληφθεί υπόψη όλη η γκάμα των επιπτώσεων σε πραγματικές συνθήκες και να εξασφαλιστεί ότι τα αυτόνομα οχήματα θα μπορούν να μοιράζονται με ασφάλεια το δρόμο με τους ανθρώπους, το ερευνητικό πρόγραμμα ξεκίνησε να εξετάζει το πιο αποτελεσματικό μέσον επικοινωνίας μεταξύ ενός αυτοοδηγούμενου οχήματος και άλλων χρηστών του δρόμου.

Οι ερευνητές σκέφθηκαν να χρησιμοποιήσουν απεικόνιση κειμένου, αλλά για κάτι τέτοιο, όλοι θα έπρεπε να μιλάνε την ίδια γλώσσα. Η χρήση συμβόλων απορρίφθηκε, επειδή τα σύμβολα έχουν αποδειχθεί ότι έχουν χαμηλή αναγνωρισιμότητα μεταξύ των καταναλωτών. Στο τέλος, κατέληξαν στα φωτεινά σήματα. Σήματα που δηλώνουν το στρίψιμο και το φρενάρισμα, είναι ήδη τυποποιημένα και κατανοητά σε όλο τον κόσμο, γι’ αυτό μία, καινοτόμος νέα εφαρμογή φωτεινών σημάτων κρίθηκε ως το πιο αποτελεσματικό μέσον για να δημιουργηθεί ένα οπτικό πρωτόκολλο επικοινωνίας. Μέσω αυτού τα αυτοοδηγούμενα οχήματα θα μπορούν να δηλώνουν κατά πόσον λειτουργούν αυτόνομα, παραχωρούν προτεραιότητα ή επιταχύνουν από στάση.

Έτσι, η Ford τοποθέτησε μία μπάρα φώτων στο παρμπρίζ ενός Transit Connect. Έξι κάμερες υψηλής ανάλυσης τοποθετήθηκαν ώστε να προβάλλουν μία εικόνα 360 μοιρών της γύρω περιοχής και να αποτυπώνουν τη συμπεριφορά άλλων χρηστών του δρόμου.

Για την προσομοίωση μιας πλήρως αυτόνομης εμπειρίας οδήγησης, οι ερευνητές εξέλιξαν ένα καινοτόμο ‘κοστούμι καθίσματος’, που να κρύβει τον οδηγό. Σχεδιασμένο για να μοιάζει με στάνταρ κάθισμα οδηγού, το κοστούμι καθίσματος δημιουργεί τη εντύπωση ενός πλήρως αυτόνομου οχήματος, που είναι απαραίτητο για την αξιολόγηση πραγματικών οδηγικών συνθηκών και συμπεριφορών μεταξύ van και άλλων χρηστών του δρόμου. Στη συνέχεια, η ομάδα θέλησε να πειραματιστεί με τρία διαφορετικά σενάρια φώτων για να δηλώσει τις προθέσεις του αυτοκινήτου:

Παραχώρηση προτεραιότητας: Δύο λευκά φώτα που κινούνται οριζοντίως, δηλώνουν ότι το όχημα πρόκειται να σταματήσει
Ενεργή, αυτόνομη οδήγηση: Συμπαγές λευκό φως για να δηλώσει ότι το όχημα κινείται αυτόνομα
Εκκίνηση: Λευκό φως που αναβοσβήνει γρήγορα για να δηλώσει ότι το όχημα αρχίζει να επιταχύνει από στάση
Το Ford Transit Connect προσομοίωσε την αυτόνομη οδήγηση σε δημόσιους δρόμους στη Β. Βιρτζίνια – με πολλά αυτοκίνητα και πεζούς – όλο τον Αύγουστο, με τους ερευνητές να καταγράφουν σε βίντεο τις αντιδράσεις των ανθρώπων. Πάνω από 150 ώρες δεδομένων σε περίπου 1800 μίλια οδήγησης συγκεντρώθηκαν σε ένα αστικό περιβάλλον, που περιλάμβανε συναντήσεις με πεζούς, ποδηλάτες και άλλους οδηγούς. Εξωτερικά σήματα ενεργοποιήθηκαν πάνω από 1650 φορές σε διάφορες τοποθεσίες γύρω από το Arlington, όπως διασταυρώσεις, χώρους στάθμευσης, γκαράζ και περιφερειακές οδούς αεροδρομίων. Οι ερευνητές θα χρησιμοποιήσουν όλα αυτά τα δεδομένα για να κατανοήσουν, πώς άλλοι οδηγοί ή πεζοί θα αντιδρούν, απαντώντας στα σήματα που χρησιμοποιεί ένα αυτοοδηγούμενο όχημα.

«Αυτή η δοκιμή έχει μεγάλη αξία όχι μόνο για τους χρήστες του οχήματος και τους κατασκευαστές, αλλά και για όλους τους πεζούς, ποδηλάτες ή οδηγούς άλλων οχημάτων δίπλα σε ένα αυτόνομο όχημα στο μέλλον» δήλωσε ο Andy Schaudt, project director, Center for Automated Vehicle Systems, Virginia Tech Transportation Institute. «Είμαστε περήφανοι που υποστηρίζουμε τη Ford σε αυτή την πολύ σημαντική έρευνα.»

Η εξέλιξη ενός βιομηχανικού προτύπου
Η Ford ήδη εργάζεται με αρκετούς οργανισμούς προκειμένου να παροτρύνει τη δημιουργία ενός προτύπου, συμπεριλαμβανομένου του International Organization for Standardization and SAE International. Μία κοινή διεπαφή οπτικών σημάτων, ευρέως κατανοητή σε όλα τα αυτοοδηγούμενα οχήματα, θα βοηθήσει στην εξασφάλιση ασφαλούς ενσωμάτωσης των αυτόνομων οχημάτων στα υπάρχοντα συστήματα μεταφορών. Η Ford αναγνωρίζει επίσης την ανάγκη για δημιουργία ενός πρωτοκόλλου επικοινωνίας με τυφλούς ή άτομα με περιορισμένη ικανότητα όρασης, και ξεκινά έρευνα για την ανεύρεση λύσης, μέσω ανεξάρτητου project.

«Η προετοιμασία ενός μέλλοντος με αυτόνομα οχήματα θα απαιτήσει τη συνεργασία όλων μας» δήλωσε ο Shutko. «Γι’ αυτό, εξελίσσουμε και υποστηρίζουμε μία στάνταρ λύση, η οποία θα υιοθετηθεί από τη βιομηχανία και θα εφαρμοστεί σε αυτοοδηγούμενα οχήματα.»

  • Εμφανίσεις: 26

Αμετάβλητα τα τέλη κυκλοφορία για τα νεώτερα αυτοκίνητα.

Αμετάβλητα τα τέλη κυκλοφορία για τα νεώτερα αυτοκίνητα.

 

 

Ενόψει της προετοιμασίας των ειδοποιητηρίων για τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων του 2018, που θα καταβληθούν ως τις αρχές του επομένου έτους, τονίζεται η διαβεβαίωση του ΥΠΟΙΚ είναι ότι τα τέλη κυκλοφορίας για τα νεώτερα αυτοκίνητα θα παραμείνουν αμετάβλητα.

Η διατήρηση του εσόδου του τακτικού προϋπολογισμού των 1,1 δις ευρώ δεν επιτρέπει μεταβολές, πλην ορισμένων μειώσεων σε παλαιά, μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, για τα οποία η εμπορική αξία έχει μειωθεί δραματικά και αναγκάζει τους ιδιοκτήτες τους να τα διατηρούν σε ακινησία («κατάθεση πινακίδων»). Συνεπώς, η μείωση στα τέλη για τις πιο πάνω κατηγορίες αναμένεται να ισορροπηθεί από την άρση ακινησιών και όχι από αυξήσεις σε άλλα οχήματα.

Με την ευκαιρία, πρέπει να υπενθυμιστεί ότι δεν είναι απολύτως ορθή η μείωση των τελών κυκλοφορίας που ισχύει για τα παλαιότερα αυτοκίνητα (πχ. για τα προ του 2000), καθώς τα υπέργηρα οχήματα ρυπαίνουν κατά πολύ περισσότερο και είναι συνήθως κακά συντηρημένα, άρα και ανασφαλή.

Παντού στην ΕΕ, τα παλαιότερα αυτοκίνητα υπόκεινται σε υψηλότερα τέλη, ώστε να οδηγούνται σταδιακά εκτός κυκλοφορίας. Στη χώρα μας συμβαίνει δυστυχώς το αντίθετο, καθώς η φορολογία χρήσης (τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια κλπ) μειώνεται ή και μηδενίζεται με την ηλικία.

Αποτέλεσμα είναι η χώρα να κατακλύζεται από εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβατικά, κυρίως πετρελαιοκίνητα Euro 3 ή και παλαιότερα (ήτοι δεκαετίας και πλέον), που διώχνουν οι ευρωπαϊκές πόλεις και συνήθως πωλούνται ως νεώτερα, με «γυρισμένα χιλιόμετρα», ως «καλά και φθηνά», γεγονός που προφανώς δεν μπορεί να ισχύει.

  • Εμφανίσεις: 38

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS