Η Hyundai στις κορυφαίες μάρκες στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας 2018

Η Hyundai στις κορυφαίες μάρκες στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας 2018

 


Η εξαιρετική ποιότητα των νέων οχημάτων της Hyundai αναδείχθηκε από τις κορυφαίες στον κλάδο, καθώς η εταιρεία κατατάχθηκε ως η 2η καλύτερη μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής στην Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (IQS) SM της J.D. Power στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.


Η Hyundai βελτίωσε τη θέση της στη συνολική κατάταξη μειώνοντας τις παρατηρήσεις σε 14 ανά 100 οχήματα συγκριτικά με το 2017.

Στην κατάταξη των κατηγοριών, το Hyundai Tucson αναδείχθηκε το καλύτερο μεσαίο SUV και το τέταρτο καλύτερο μοντέλο συνολικά, ενώ αντίστοιχα το Santa Fe κατέλαβε τη 2η θέση στην κατηγορία του. Στο πρωτοποριακό εργοστάσιο της Hyundai στο Ulsan της Ν. Κορέας, στο οποίο παράγεται το Tucson, απονεμήθηκε βραβείο ποιότητας της γραμμής συναρμολόγησης χαλκού για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

"Οι πελάτες της Hyundai μπορούν να αισθάνονται απόλυτα σίγουροι ότι επιλέγουν ένα νέο όχημα που έχει μία από τις καλύτερες ποιοτικές κατατάξεις σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία", δήλωσε ο κ. Omar Rivera, Director Quality and Service Engineering της Hyundai Motor America . "Η Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (IQS) της J.D. Power είναι το σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας για την ποιότητα των νέων οχημάτων και η κατάταξή μας στο 2018 είναι αποτέλεσμα μιας δέσμευσης σε ολόκληρη την επιχείρηση για την παραγωγή οχημάτων υψηλότερης ποιότητας και την εκπαίδευση των πελατών σχετικά με τον τρόπο χρήσης των τεχνολογιών και των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου τους”.

Η J.D. Power προσμετρά την αρχική ποιότητα από τον αριθμό των παρατηρήσεων που αναφέρουν οι ιδιοκτήτες ανά 100 οχήματα (PP100) κατά τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης, με την χαμηλότερη βαθμολογία να αντικατοπτρίζει την υψηλότερη ποιότητα. Η Hyundai σκόραρε 74/100, ξεπερνώντας τον μέσο όρο της βιομηχανίας που είναι 93/100.

Η φετινή IQS που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ βασίζεται σε απαντήσεις 75.712 αγοραστών και μισθωτών νέων μοντέλων (2018) για τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης του οχήματός τους.
Η μελέτη βασίζεται σε 233 ερωτήσεις που αφορούν σε οκτώ κατηγορίες οχημάτων και έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους κατασκευαστές πληροφορίες που διευκολύνουν τον εντοπισμό προβλημάτων και βελτίωσης των προϊόντων.
Η μελέτη διεξήχθη από το Φεβρουάριο έως το Μάιο του 2018.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το 2018 U.S. IQS επισκεφτείτε τη διεύθυνση http://www.jdpower.com/resource/us-initial-quality-study-iqs

  • Εμφανίσεις: 624

H Suzuki Field Global Partner του Πανεπιστημίου Harvard.

H Suzuki Field Global Partner του Πανεπιστημίου Harvard.

Ομάδα φοιτητών από το Πανεπιστήμιο του Harvard φιλοξενήθηκε στην Αθήνα για μία εβδομάδα από την Suzuki και είχαν την ευκαιρία να δουν εκ των έσω τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας, και να συμμετάσχουν σε ένα project για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

κατά την επίσκεψη του στο Δίκτυο Επισήμων Εμπόρων της Suzuki.

Η Suzuki ήταν ένας από τους 157 συνεργάτες (Field Global Partner) που επιλέχθηκαν παγκοσμίως για να συνεργαστούν με το πανεπιστήμιο του Harvard στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με το Πανεπιστήμιο του Harvard που αποτελεί ένα παγκόσμιας φήμης Business School για να παρέχουμε στους φοιτητές μια εμπειρία εκμάθησης θεμάτων σχετικών με την επιχειρηματική λειτουργία και το branding σε πραγματικές συνθήκες» δήλωσε ο κος Παναγιώτης Τορνάρος, Γενικός Διευθυντής της εταιρίας Suzuki και πρόσθεσε «Αισθανόμαστε σίγουροι ότι οι φοιτητές ήταν σε θέση να συγκεντρώσουν ιδέες εδώ, που δεν θα ήταν σε θέση να τις αποκομίσουν από μια συζήτηση μόνο μέσα στην τάξη».
Το FIELD Global Immersion είναι ένα μάθημα σχεδιασμένο για να ενισχύσει και να αναπτύξει την αντίληψη των φοιτητών σε θέματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο - την ικανότητά τους να διαχειρίζονται και να λειτουργούν αποτελεσματικά σε διαφορετικούς πολιτισμούς και επιχειρηματικά πλαίσια. Στελέχη της εισαγωγικής εταιρίας Suzuki συνεργάστηκαν με την ομάδα εξ αποστάσεως για μήνες πριν την άφιξή τους στη χώρα. Ενώ επί ελληνικού εδάφους, οι μαθητές παρακολούθησαν παρουσιάσεις από την διοικητική ομάδα του Ομίλου, επισκέφθηκαν εκθέσεις Suzuki μελετώντας την εμπειρία που προσφέρεται στον πελάτη, πραγματοποίησαν έρευνα και συνεντεύξεις με υποψήφιους και ήδη υπάρχοντες πελάτες στην περιοχή της Αθήνας και παρουσίασαν τις τελικές τους προτάσεις στη διοίκηση.
Σκοπός αυτής της εντυπωσιακής εμπειρίας είναι να δοθεί στους σπουδαστές του Πανεπιστημίου η ευκαιρία να υπάρξουν σε πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον παρατηρώντας και κάνοντας πρακτική εργασία και όλα αυτά σε ένα άγνωστο γι΄αυτούς περιβάλλον.
Το Πανεπιστήμιο του Harvard αναγνωρίζει ότι αυτή η σημαντική εμπειρία που δίνεται στους σπουδαστές δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την αρωγή των συνεργατών - Field Global Partners που συμμετέχουν παγκοσμίως.
Οι Field Global Partners του προγράμματος αξίζει να σημειωθεί ότι θα φιλοξενήσουν περισσότερους από 930 μαθητές του Harvard Business School.
«Είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες για την συνεργασία μας και την αρωγή της εταιρίας Suzuki αλλά και όλους τους Field Global Partners για όλα όσα κάνουν για λογαριασμό των μαθητών μας», δήλωσε ο καθηγητής Juan Alcacer, επικεφαλής της σχολής FIELD, και συμπλήρωσε «Οι σπουδαστές επωφελούνται από αυτήν την εμπειρία και ελπίζουμε ότι οι επιχειρήσεις - συνεργάτες επίσης».

  • Εμφανίσεις: 676

Η Opel X-Family Πρωτοπόρος στην Εφαρμογή του Euro 6d-TEMP

Η Opel X-Family Πρωτοπόρος στην Εφαρμογή του Euro 6d-TEMP

 

 

Η Opel είναι πρωτοπόρος στην εφαρμογή του Euro 6d-TEMP, που περιλαμβάνει τη δοκιμή Πραγματικών Εκπομπών Ρύπων (Real Driving Emissions - RDE) με μέτρηση ρύπων σε δημόσιους δρόμους. Η μάρκα έχει λανσάρει 85 νέους κινητήρες που ήδη πληρούν το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων. Στο προσκήνιο βρίσκεται η οικογένεια μοντέλων SUV, Opel X-family, με τα Crossland X, Grandland X και Mokka X.

Με τη μετάβαση σε καθεστώς Euro 6d-TEMP, το Crossland X και το μεγαλύτερο συμπαγές SUV Grandland X φέρνουν μία νέα γενιά κινητήρων 1.5 Diesel στη γκάμα της Opel. Τόσο η κυλινδροκεφαλή όσο και ο στροφαλοθάλαμος κατασκευάζονται από κράμα αλουμίνιο, ενώ οι τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο ενεργοποιούνται από δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους.

Το Crossland X προσφέρει την έκδοση 75 kW/102 hp των υπερτροφοδοτούμενων, τετρακύλινδρων κινητήρων με Start/Stop. Με μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο, η κατανάλωση καυσίμου[1] είναι 4,7 l/100 km στην πόλη, 3,5 l/100 km εκτός πόλης και 4,0 l/100 km με εκπομπές CO2 105 g/km στο μικτό κύκλο. Η μέγιστη ροπή των 250 Nm αποδίδεται στις 1.750 rpm.

Το συμπαγές SUV Grandland X προσφέρει την έκδοση 96 kW/130 hp του 1.5 Diesel, με start/stop και έναν VGT turbocharger (τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας). Με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, η κατανάλωση καυσίμου[1] είναι 4,7-4,7 στην πόλη l/100 km, 3,9-3,8 εκτός πόλης l/100 km και 4,2-4,1 l/100 km με εκπομπές CO2110-108 g/km στο μικτό κύκλο. Η μέγιστη ροπή των 300 Nm αποδίδεται μόλις στις 1.750 rpm.

Το Grandland X 1.5D διατίθεται επίσης με ένα προηγμένο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει όχι μόνον ομαλές αλλαγές αλλά και μέτρια κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων[1] (4,5-4,4 στην πόλη l/100 km, 4,0-3,9 εκτός πόλης l/100 km και 4,2-4,1 l/100 km με εκπομπές CO2 109-108 g/km στο μικτό κύκλο).

Για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων – που περιλαμβάνει έναν παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/φίλτρο NOx, μπεκ ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και Φίλτρο Σωματιδίων Diesel - Diesel Particulate Filter (DPF) – αποτελεί μια ολοκληρωμένη μονάδα που τοποθετείται πολύ κοντά στον κινητήρα. Το φίλτρο NOx λειτουργεί σαν καταλύτης ψυχρών εκκινήσεων, μειώνοντας τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε θερμοκρασίες κάτω από το όριο ενεργοποίησης του SCR.

Με τη νέα μονάδα των 1.5L και τον 130 kW/177 hp 2.0 Diesel που υπάρχει ήδη (κατανάλωση καυσίμου στην πόλη 5,3-5,3 l/100 km, εκτός πόλης 4,6-4,5 l/100 km, μικτός κύκλος 4,9-4,8 l/100 km, 128-126 g/km CO2) και μοιράζεται το ίδιο σύστημα μείωσης ρύπων με τον κινητήρα 1.5, οι πελάτες του Grandland X μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο ισχυρούς, αλλά εξαιρετικά φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες diesel.

Η βασική έκδοση του Grandland X διατίθεται με τον βενζινοκινητήρα 1.2-litre Direct Injection Turbo PureTech 96 kW/130 hp. Ο τρικύλινδρος κινητήρας, που έχει αποσπάσει τον τίτλο International Engine of the Year τέσσερις συνεχείς φορές, περιλαμβάνει φίλτρο σωματιδίων βενζίνης - Gasoline Particulate Filter (GPF) και διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το SUV μπορεί να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 188 km/h και να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 10,1 δευτ. (κατανάλωση καυσίμου με μηχανικό κιβώτιο[1]: 6,1 l/100 km στην πόλη, 4,9-4,8 l/100 km εκτός πόλης, 5,3-5,2 l/100 km και 121-120 g/km CO2 στο μικτό κύκλο, κατανάλωση με αυτόματο[1]: 6,1-6,0 l/100 km στην πόλη, 4,9-4,8 l/100 km εκτός πόλης, 5,3-5,2 l/100 km και 121-119 g/km CO2 στο μικτό κύκλο).

Mokka X: Γκάμα κινητήρων turbo ξεκινά με τον 120 hp 1.4 Turbo

Για το Mokka X, η μετάβαση σε Euro 6d-TEMP φέρνει μία νέα, ισχυρότερη, βασική κινητήρια μονάδα βενζίνης, που σημαίνει ότι το δημοφιλέστερο SUV της κατηγορίας Β τροφοδοτείται αποκλειστικά με ισχύ κινητήρων turbo. Ο 88 kW/120 hp 1.4 Turbo με start/stop (κατανάλωση καυσίμου[1] στην πόλη 8,1-8,0 l/100 km, εκτός πόλης 5,7-5,5 l/100 km, στο μικτό κύκλο 6,6-6,4 l/100 km, 151-148 g/km CO2) κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού, εξατάχυτου κιβωτίου και αντικαθιστά τον προηγούμενο, ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6L 85 kW/115 hp.

Το λανσάρισμα της γκάμας Opel Euro 6d-TEMP αποτελεί τμήμα της δέσμευσης της μάρκας να ηγηθεί της μείωσης εκπομπών ρύπων με τα οχήματά της. Επόμενα βήματα είναι το λανσάρισμα τεσσάρων ηλεκτρικών/plug-in υβριδικών μοντέλων μέχρι το 2020, μεταξύ των οποίων η νέα γενιά Corsa, που επίσης θα διατίθεται ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, και το Grandland X plug-in hybrid. Μέχρι το 2024, η Opel θα γίνει μία πλήρως εξηλεκτρισμένη μάρκα επιβατών οχημάτων, προσφέροντας μία ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο – ως υβριδικό ή ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας – παράλληλα με τα μοντέλα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Κύκλος WLTP: Πιο ρεαλιστικά δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου

Η συμμόρφωση της Opel με το πρότυπο Euro 6d-TEMP Opel συμπίπτει με την καθιέρωση του Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) για μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, που ισχύει για όλες τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων από τον Σεπτέμβριο.

Όπως ο κύκλος New European Driving Cycle (NEDC), το WLTP είναι μία εργαστηριακή δοκιμή, αλλά ενώ το NEDC προσδιορίζει τις τιμές “στην πόλη, εκτός πόλης και στο μικτό κύκλο” βάσει ενός θεωρητικού προφίλ οδήγησης, το WLTP χρησιμοποιεί “πραγματικά” προφίλ οδήγησης από μία παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP διαιρείται σε τέσσερα τμήματα με διαφορετικές μέσες ταχύτητες: χαμηλή, μεσαία, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε τμήμα περιέχει διάφορες φάσεις οδήγησης, στάσεις, επιτάχυνση και φρενάρισμα που αντικατοπτρίζουν καθημερινά προφίλ οδήγησης.

Κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου ενός ορισμένου τύπου οχήματος δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό αλλά και με τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό. Τα δεδομένα που συλλέγονται είναι συγκρίσιμα παγκοσμίως, ενώ οι τιμές NEDC ισχύουν μόνο για την Ευρώπη.

Real Driving Emissions: Μετρήσεις στο δρόμο αλλά και στο εργαστήριο

Όταν ξεκίνησε η μετάβαση στο WLTP τον Σεπτέμβριο του 2017, το πρότυπο εκπομπών Euro 6c έγινε υποχρεωτικό για έγκριση τύπου νέων τύπων οχημάτων. Τύποι που πληρούν το πρότυπο μετά από επιτυχημένα αποτελέσματα στο Real Driving Emissions test (RDE) λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με το Euro 6d-TEMP. Το RDE συμπληρώνει το WLTP και μετρά τους ρύπους οχημάτων ενώ κινούνται σε δημόσιους δρόμους.

Το Euro 6c γίνεται υποχρεωτικό για όλα τα νέα ταξινομημένα οχήματα από φέτος το Σεπτέμβριο, ενώ το Euro 6d-TEMP θα ισχύσει για όλες τις νέες ταξινομήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2019.

Το Euro 6d-TEMP έχει παράγοντα συμμόρφωσης NOx 2,1 που είναι το μέγιστο περιθώριο σφάλματος κατά το οποίο τα αυτοκίνητα επιτρέπεται να υπερβούν το όριο Οξειδίων του Αζώτου (NOx) σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης – μέτρηση στο RDE test. Το Euro 6d-TEMP θα αντικατασταθεί από το Euro 6d με παράγοντα συμμόρφωσης NOx 1,0 (συν περιθώριο σφάλματος 0,5) από τον Ιανουάριο του 2020 για νέους τύπους και από τον Ιανουάριο του 2021 για νέες ταξινομήσεις.

 

  • Εμφανίσεις: 568

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS