Πώς η γιόγκα βοηθάει στην καταπολέμηση της κατάθλιψης

Πώς η γιόγκα βοηθάει στην
Η γιόγκα σε εβδομαδιαία βάση οδηγεί σε σημαντική μείωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης μετά από 12 εβδομάδες πρακτικής εξάσκησης.

Αυτό έδειξε έρευνα που διεξήχθη από το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ στη Μασαχουσέτη και το πανεπιστήμιο Κολούμπια στην Νέα Υόρκη.

Η βελτίωση μάλιστα που παρατηρήθηκε ήταν μεγαλύτερη για όσους έκαναν γιόγκα τρεις φορές την εβδομάδα συγκριτικά με εκείνους που έκαναν γιόγκα δυο φορές την εβδομάδα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 30 άτομα που έκαναν αναπνευστικές ασκήσεις καθώς και Iyengar γιόγκα όπου δίνεται έμφαση στην ακρίβεια και την ευθυγράμμιση. Οι έντεκα συμμετέχοντες είχαν διαγνωστεί με μείζονα καταθλιπτική διαταραχή και είτε έπαιρναν σταθερή δόση αντικαταθλιπτικών για 3 μήνες είτε δεν έπαιρναν φάρμακα.

Μετά από δώδεκα εβδομάδες τα συμπτώματα της κατάθλιψης μειώθηκαν και στις δυο ομάδες των ασκούμενων με τη μεγαλύτερη διαφορά να παρατηρείται σε όσους έκαναν γιόγκα τρεις φορές την εβδομάδα.

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS