11ο συνέδριο FOSSCOMM 2018

Το FOSSCOMM (Free and Open Source Software Communities Meeting) είναι το πανελλήνιο συνέδριο των κοινοτήτων ελεύθερου λογισμικού και λογισμικού ανοιχτού κώδικα.
  • Εμφανίσεις: 26

Το Amazon θέλει να κάνει το Twitch ανταγωνιστή του Youtube

ama1

Το YouTube έχει γίνει συνώνυμο του online video και των διαφημιστικών πρακτικών που φέρνουν χρήματα σε όσους το χρησιμοποιούν με τον «σωστό» τρόπο. Το Twitch, από την άλλη πλευρά, αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους gamers του πλανήτη, οι οποίοι θέλουν να δείξουν τις ικανότητές τους στα online παιχνίδια. Αποτελούσε, πάντοτε, την αγαπημένη πλατφόρμα όσων παίζουν video games και παίκτες όπως ο Τζάριντ Λαζάρ (γνωστότερος ως summit1g), ο Τομ Κασέλ (με το ψευδώνυμο Syndicate) και άλλοι πολλοί, απέκτησαν φανατικούς θαυμαστές, που μερικές φορές ξεπερνούν τα δέκα εκατομμύρια!

Συνήθως, αυτοί οι παίκτες κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ απλώς επειδή επιδεικνύουν τις ικανότητές τους, ενώ υπάρχουν άλλοι που θεώρησαν ότι η δόξα αυτή είναι εφήμερη και ανέβηκαν σε διαφορετικά «τρένα». Επέλεξαν να ακολουθήσουν διαφορετικές καριέρες όταν ήταν στο απόγειο της αναγνωρισιμότητάς τους. Ο Κέβιν Μάρτιν ήταν διάσημος στο Twitch με το παρατσούκλι «GarlicXToast» πριν γίνει επαγγελματίας των παιχνιδιών με τράπουλα, ενώ ο Καρλ Σάγκαν (γνωστότερος ως carlsagan444) άφησε τα πάντα πίσω του και σήμερα είναι βιολόγος, σύμφωνα με τις σπουδές που είχε ακολουθήσει.

Η αλήθεια είναι ότι η «δουλειά» στο Twitch είναι περισσότερο ελκυστική από κάθε άλλου είδους εργασίας και όσοι ασχολούνται με την πλατφόρμα τα δίνουν όλα μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή τους για να γίνουν οι καλύτεροι στα video games. Η τεχνολογία όμως αλλάζει, τα πράγματα ακολουθούν διαφορετικούς δρόμους απ’ ότι συνήθως και η πλατφόρμα που ανήκει πλέον στο Amazon φαίνεται ότι θα αποτελέσει την επόμενη στάση για όλους όσοι θέλουν να παρακολουθούν video από τους αγαπημένους broadcasters τους.

Το Amazon προσπαθεί να πάρει ένα μεγάλο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας και με επιθετική τακτική αυξάνει τις επιλογές που υπάρχουν στο Twitch ώστε να κερδίσει το ανταγωνιστικό YouTube. Τους τελευταίους μήνες κλείνει σημαντικές συμφωνίες με δεκάδες δημοφιλείς εταιρείες media και προσωπικότητες προκειμένου να ενισχύσει το Twitch. Φυσικά, σε όλες αυτές τις περιπτώσεις ζητάει αποκλειστικότητα, αλλά προσφέρει έσοδα εκατομμυρίων δολαρίων, τεχνολογία, τεχνογνωσία και έσοδα από ποσοστά διαφημίσεων.

ama2

Το Amazon έχει προσεγγίσει πολλούς και διάφορους γνωστούς χρήστες του YouTube, από τη lifestyle influencer Τζίτζι Γκόρτζιους ως τον διάσημο ηθοποιό Γουίλ Σμιθ προκειμένου να κάνουν live μεταδόσεις μέσα από το Twitch. Κάποια μεγάλα ταλέντα έχουν αντισταθεί στους όρους που θέτει το Amazon, όπως για παράδειγμα ο ελάχιστος χρόνος μεταδόσεων ανά εβδομάδα. Πολλοί είναι, όμως, εκείνοι που είδαν τους λογαριασμούς τους να φουσκώνουν αφού ο εμπορικός κολοσσός δεν λυπάται τα χρήματα.

Ο διάσημος κωμικός και φαρσέρ Τάνερ Μπράουνγκαρντ από το Κάνσας, άφησε τα τέσσερα εκατομμύρια ακολούθους που είχε στο YouTube και θα μεταδίδει πλέον τις εκπομπές του στο Twitch. Μέχρι και το ΝΒΑ είπε «ναι» αφού συμφώνησε με το Amazon να μεταδίδει λιγότερο εμπορικούς αγώνες από τον μαγικό κόσμο του μπάσκετ των ΗΠΑ. «Θα υπάρχουν μεγάλες ανακοινώσεις το επόμενο διάστημα» είπε ο αντιπρόεδρος περιεχομένου του Twitch, Μάικλ Άραγκορν: «Μεγαλώνουμε και το κάνουμε με ωραίο τρόπο, με αποτελέσματα να είμαι θελκτικός προορισμός για ανθρώπους που ψάχνουν νέα πράγματα στις live μεταδόσεις και στην διαδραστική διασκέδαση».

Προς το παρόν η μάχη εξακολουθεί να μοιάζει σαν «Δαυίδ εναντίον Γολιάθ», αφού το YouTube με 1,9 δις θεατές μηνιαίως δεν συγκρίνεται με τα 15 εκατομμύρια θεατών του Twitch, δηλαδή περίπου μισό δις τον μήνα. Η διαφορά είναι, όμως, ότι το Amazon δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Twitch να βγάλουν χρήματα, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομών. Μία κίνηση που αποδείχθηκε ματ για την πλατφόρμα και η οποία ανάγκασε το YouTube να ακολουθήσει στο ίδιο μονοπάτι. Τα έσοδα του Twitch είναι αναλογικά περισσότερα σε σχέση με το YouTube και αυτά από τις διαφημίσεις έφτασαν τα δύο δις δολάρια στο πρώτο τρίμηνο του 2018.

Το μεγάλο όπλο του Twitch είναι η διείσδυση που έχει στους νέους, οι οποίοι παραδοσιακά αποφεύγουν πλατφόρμες με διαφημίσεις. Καθώς όμως το online gaming κάνει παιχνίδι εκεί, είναι δύσκολο να απαρνηθούν τις συνήθειές τους και κερδισμένο βγαίνει το Amazon. Το YouTube με τη σειρά του έχει προσπαθήσει να αντεπιτεθεί προσφέροντας μεγάλα ποσά σε μερικούς από τους κορυφαίους δημιουργούς της δικής του πλατφόρμας, αρκεί να παρουσιάζουν αποκλειστικό υλικό και να μην συνεργάζονται με ανταγωνιστές.

Η μάχη μόλις ξεκίνησε…

  • Εμφανίσεις: 33

Τα νέα iPhone X της Apple είναι μεγαλύτερα και ισχυρότερα

Με το νέο A12 Bionic chip, τα iPhone X και X Max θα φέρουν περισσότερη μπαταρία και ανανεωμένη κάμερα. Με το νέο A12 Bionic chip, τα iPhone X και X Max θα φέρουν περισσότερη μπαταρία και ανανεωμένη κάμερα. Το iPhone X Max είναι πλέον το μεγαλύτερο smartphone της Apple με 6.5 ίντσες, ενώ το λίγο μικρότερο iPhone XR θα αποτελέσει την "προσιτή" επιλογή.
  • Εμφανίσεις: 47

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS