SIATARAS

 

 Πωλειται επιχειρηση αρτοποιίας  
     
 Στην Ανατολη Ιωαννινων  απο το 2001, με πληρη εξοπλισμο γιατι την παραγωγη απο την επομενη κιολας ημερα.Αψογη λειτουργια των μηχανηματων και αψογη η κατασταση του πωλητηριου.Δεκτη η επισκεψη καθε ενδιαφερομενου...Μονο πολυ σοβαρες προτασεις...
 .Πληροφοριες στο 6947371996

F1: Ακυρώθηκε το Γκραν Πρι της Κίνας λόγω κορονοϊού

F1: Ακυρώθηκε το Γκραν Πρι της Κίνας λόγω κορονοϊού
Η F1 γνωστοποίησε ότι για ακόμα μία χρονιά το Κινεζικό Γκραν Πρι δεν θα διεξαχθεί λόγω των αυστηρών μέτρων που επιβάλλουν οι αρχές της χώρας εξαιτίας του κορονοϊού.

Για τέταρτη διαδοχική σεζόν δεν θα διεξαχθεί το Κινεζικό Γκραν Πρι της F1, με τους διοργανωτές να εκδίδουν σχετική ανακοίνωση τονίζοντας ότι η κατάσταση στην χώρα με τον κατακόρυφα αυξανόμενο αριθμό τον κρουσμάτων κορονοϊού τους έχει προβληματίσει. Σημειώνεται ότι ο αγώνας ήταν προγραμματισμένος να διεξαχθεί στις 16 Απριλίου στη Σανγκάη, όμως η κατάσταση ώθησε την F1 να μην ταξιδέψει εκεί με αποτέλεσμα την δεδομένη στιγμή να υπάρχουν στο πρόγραμμα του 2023, 23 αγώνες.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Η Formula 1 μπορεί να επιβεβαιώσει ότι μετά από διάλογο με τον διοργανωτή και τις αρμόδιες αρχές, το Γκραν Πρι της Κίνας 2023 δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω των συνεχιζόμενων δυσκολιών που παρουσιάζονται λόγω της εξάπλωσης του Covid-19. Η Formula 1 αξιολογεί εναλλακτικές επιλογές για την αντικατάστασή της στο ημερολόγιο του 2023 και θα ενημερώσει σχετικά σε σύντομο χρονικό διάστημα».

Η τελευταία φορά που η f1 επισκέφθηκε την Κίνα ήταν το 2019, στον 1000ο αγώνα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τον Λιούις Χάμιλτον να παίρνει την καρό σημαία στον δρόμο τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος εκείνης της χρονιάς.

Οι 24 αγώνες που είναι προγραμματισμένοι (σ.σ. 23 με την ακύρωση της Κίνας) ξεπερνούν κάθε προηγούμενο, καθώς είναι οι περισσότεροι που θα διεξαχθούν σε ένα ημερολογιακό έτος, με την φετινή χρονιά (22 αγώνες) να κατέχει αυτό τον… τίτλο.

Το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν θα ανοίξει την αυλαία του πρωταθλήματος του 2023 στις 5 Μαρτίου, ενώ το Γκραν Πρι του Μονακό, στις 28 Μαΐου, διατηρείται στο πρόγραμμα παρά τις φήμες που το ήθελαν να απομακρύνεται. Οι αγώνας του Άμπου Ντάμπι θα είναι και του χρόνου ο τελευταίος του πρωταθλήματος (στις 26 Νοεμβρίου), ενώ το Γκραν Πρι του Κατάρ, στις 8 Οκτωβρίου, επιστρέφει μετά από ένα χρόνο απουσίας.

Όμως η F1 δεν πρόκειται να αφήσει τα πράγματα στην τύχη, καθώς εξετάζει τα σενάρια αντικατάστασης της πίστας της Σαγκάης με κάποια άλλη, την ίδια στιγμή που πολλοί φίλαθλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού «ζητούν» την επιστροφή του «Istanbul park» στην Κωνσταντινούπολη, που έχει προσφέρει δυνατές συγκινήσεις ανά τα χρόνια.

f1 china gp

  • Εμφανίσεις: 39

F1: Η «Οδός Νίκι Λάουντα» οδηγεί στην... Mercedes

F1: Η «Οδός Νίκι Λάουντα» οδηγεί στην... Mercedes
H Mercedes αποφάσισε να τιμήσει τον Νίκι Λάουντα, δίνοντας το όνομά του στον δρόμο που οδηγεί στο κάμπους της ομάδας, στο Μπράκλεϊ.

Η Mercedes μετονόμασε τον δρόμο που οδηγεί στο κάμπους στο Μπράκλεϊ, αποτίοντας φόρο τιμής στον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή της F1, Νίκι Λάουντα καθώς ο δρόμος θα ονομάζεται πλέον «Lauda Drive». Ο Αυστριακός θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμούς υπηρέτησε στο αγωνιστικό τμήμα της γερμανική αυτοκινητοβιομηχανίας από το 2012 μέχρι τον θάνατό του το 2019, όντας στην θέση του συμβούλου.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes και επικεφαλής της ομάδας Τότο Βόλφ, ο οποίος έκανε τα αποκαλυπτήρια το απόγευμα της Τρίτης, είπε ότι: «Είναι πραγματική τιμή να παρουσιάζω το Lauda Drive και είναι υπέροχο να βλέπω τόσα πολλά μέλη της ομάδας να συγκεντρώνονται για να παρακολουθήσουν την μικρή αυτή τελετή».

«Αν και ο αγαπημένος μας φίλος και συνάδελφος, Νίκι, δεν θα ήθελε να κάνουμε τόση… φασαρία, πιστεύω ότι θα ήταν περήφανος που ο συγκεκριμένος δρόμος θα έπαιρνε το όνομά του. Ήταν προνόμιο για όλους μας να δουλέψουμε δίπλα του και είχα την ευτυχία να τον αποκαλώ Φίλο μου».

{https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1597893608707096576}

Σημειώνεται ότι ο Νίκι Λάουντα, έχοντας την αγωνιστική εμπειρία από τα χρόνια που οδηγούσε τα μονοθέσια της Ferrari και της McLaren, προσπάθησε να μεταδώσει τις γνώσεις του στην Mercedes, η οποία έμπαινε στην… νέα εποχή της F1. Επίσης πρέπει να αναφέρουμε ότι ήταν ένα από τα άτομα που συζήτησαν και «έπεισαν» τον Λιούις Χάμιλτον να μεταγραφεί από την McLaren στα «ασημένια βέλη».

«Ήταν ένας τεράστιος συντελεστής στην επιτυχία μας», συμπλήρωσε ο Βόλφ, «Ένας εξαιρετικός συνεργάτης που μας λείπει πολύ. Μακάρι να ήταν ακόμα εδώ ως φίλος και ως σύμβουλος, επειδή θα υπήρχαν πολλές ερωτήσεις, που θα ήθελα να του κάνω».

Κλείνοντας τόνισε ότι: «Η κληρονομιά του ζει με τόσα πολλά σχήματα και μορφές, πλέον το Lauda Drive θα είναι ένα ακόμα σημείο που θα φέρει ένα κομμάτι των όσων άφησε πίσω του».

Ο Νίκι Λάουντα κέρδισε τρία παγκόσμια πρωταθλήματα σε μια λαμπρή καριέρα που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί με εταιρίες όπως η Ferrari, η Brabham και η McLaren και αργότερα ήταν μια από τις βασικές προσωπικότητες που βοήθησαν τη Mercedes να γίνει μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ακόμα και όταν οι υβριδικοί κινητήρες μπήκαν στην F1, ο Λάουντα μελέτησε, διάβασε, δούλεψε και κατάφερε να γίνει ένας από τους καλύτερους συμβούλους.

{https://twitter.com/PaddockPassion/status/1597861257784471552}

  • Εμφανίσεις: 57

Ταξί: Ποια η σημασία της μπλε λωρίδας που έχουν περιμετρικά

Ταξί: Ποια η σημασία της μπλε λωρίδας που έχουν περιμετρικά
Το κίτρινο χρώμα των ταξί είναι αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν, όμως ποια είναι η σημασία της μπλε λωρίδας που έχουν περιμετρικά.

Σημαντικό κομμάτι των καθημερινών μετακινήσεων πολλών πολιτών είναι τα ταξί, μεταφέροντας τους επιβάτες στον προορισμό που επιθυμούν χωρίς να ακολουθούν προκαθορισμένα δρομολόγια όπως τα λεωφορεία. Το ταξί της Αθήνας ξεχωρίζουν λόγω του κίτρινου χρώματός τους αλλά και της λεπτής μπλε λωρίδας που υπάρχει περιμετρικά, όμως δεν γνωρίζουν όλοι την σημασία ύπαρξή της.

Ακριβώς κάτω από τα παράθυρα και τα παρμπρίζ, η μπλε λωρίδα που υπάρχει είναι υποχρεωτική και έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που πρέπει να τηρούνται κατά την τοποθέτησή της. Αναλυτικά οι προδιαγραφές της αναφέρονται στο Άρθρο 7, παρ. 2 νόμου του 1984 που υπογράφει ο τότε Υφυπουργός Συγκοινωνιών, Κωνσταντίνος Ασλάνης.

Τα οχήματα ταξί που κινούνται και εξυπηρετούν την περιοχή Αθήνας – Πειραιώς – περιχώρων πρέπει να είναι κίτρινου χρώματος (οποιασδήποτέ απόχρωσης, αλλά κατά προτίμηση RAL 1012 ή RAL 1021. Σημειώνεται ότι το κίτρινο χρώμα επιλέχθηκε προκειμένου τα συγκεκριμένα οχήματα να διακρίνονται εύκολα ανάμεσα στα χιλιάδες αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην πρωτεύουσα, αλλά και τις βραδινές ώρες.

Επίσης πρέπει να διαθέτουν περιμετρικά μια μπλε λωρίδα πάχους περίπου 6 εκατοστών. Η «γραμμή» αυτή βρίσκεται κάτω από τα παράθυρα και τα παρμπρίζ, μεταξύ του κάτω μέρους των παραθύρων και των χειρολαβών των θυρών, ενώ το χρώμα της πρέπει να είναι σκούρο μπλε. Η υποχρεωτικότητα ύπαρξής της είναι για να διαχωρίζονται τα ταξί από τα συμβατικά αυτοκίνητα κίτρινου χρώματος , προς αποφυγή των παράνομων δρομολογίων από επιτήδειους.

  • Εμφανίσεις: 65

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Tzimas Home Accessories
Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
Carbon Off - Ιωάννινα
Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA