F1: Ο πιο… κοστοβόρος οδηγός της φετινής χρονιάς

F1: Ο πιο… κοστοβόρος οδηγός της φετινής χρονιάς
Σε ποιόν οδηγό της F1 έχουν επιβληθεί πρόστιμα άνω των 35.000 ευρώ μέχρι στιγμής το 2022.  

Λίγες ήμερες απομένουν μέχρι το Βελγικό Γκραν Πρι και κατ’ επέκταση την επανέναρξη του πρωταθλήματος της F1, οπότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να ασχοληθούμε με την συμπεριφορά των οδηγών τόσο εντός όσο και εκτός πίστας, με τα πρόστιμα και τα δεδομένα παραβάσεων να αποτελούν ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.

Χάρη στα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν και τους πίνακες που γνωστοποιήθηκαν από την FIA, παρατηρούμε ότι ο πιλότος της Aston Martin Σεπάστιαν Φέτελ, έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα πρόστιμα μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν. Ο έμπειρος Γερμανός οδηγός έχει συγκεντρώσει 35.900 ευρώ από ποινές, για ζητήματα που κυμαίνονται από υπερβολική ταχύτητα στο pit lane έως μη ασφαλή απελευθέρωση (σ.σ. μεγάλο μερίδιο ευθύνης σε αυτόν τον τομέα φέρει η ομάδα).

Όμως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης αναφορικά με τα πρόστιμα, οφείλεται στην συμπεριφορά του ίδιου του οδηγού κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης οδηγών στο Γκραν Πρι της Αυστρίας. Ο Φέτελ τιμωρήθηκε με 25.000 ευρώ, ενώ οδήγησε επίσης παράνομα ένα σκούτερ στην πίστα στη Μελβούρνη, το οποίο του κόστισε 5.000 ευρώ.

Σημειώνεται ότι ο Φέτελ έχει γνωστοποιήσει πως αυτή θα είναι η τελευταία του σεζόν στην F1, καθώς στο τέλος του 2022 θα κρεμάσει τα αγωνιστικά του γάντια και θα αφήσει πίσω του τον μηχανοκίνητο αθλητισμό για ένα χρονικό διάστημα, όπως τόνισε ο ίδιος.

Μετά τον Γερμανό, στη λίστα εντοπίζουμε το όνομα του Κάρλος Σάινθ (Ferrai) ο οποίος έχει συγκεντρώσει πρόστιμα ύψους 25.000 ευρώ μέχρι στιγμής και βρίσκεται μπροστά από τον Σέρχιο πέρεζ με 10.600 ευρώ. Επόμενος στη λίστα είναι μια ομάδα πέντε οδηγών που έπρεπε να πληρώσουν 10.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των Λιούις Χάμιλτον, Ντανιέλ Ρικιάρντο, Ζου Γκουάνγιου, Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν.

Σημειώνεται ότι η FIA έχει το δικαίωμα να τιμωρήσει οδηγούς τόσο για την συμπεριφορά τους εντός πίστας, με πρόστιμα και βαθμούς ποινής, αλλά και για τα όσα κάνουν έξω από αυτή. Γι' αυτό είναι πάντα προσεκτικοί, καθώς κάθε τους σφάλμα μπορεί να τους κοστεί πολύ ακριβά.

prostima f1, προστιμο, φετελ, λιστα

  • Εμφανίσεις: 23

Η Pirelli στο πρότζεκτ της F1 για «Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030»

Η Pirelli στο πρότζεκτ της F1 για «Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030»
Η «επιθετική στρατηγική» βιωσιμότητας της Pirelli και η συνεργασία της με την F1 στο πρότζεκτ «Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα μέχρι το 2030».

Δεν ήταν μόνο τα μονοθέσια που άλλαξαν στην F1 το 2022, καθώς η Pirelli έφερε μια ολοκαίνουργια σειρά ελαστικών με το μέγεθος στις ζάντες να αλλάζει αυξάνεται από τις 13 στις 18 ίντσες.

Ο Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli, Μάριο Ίσολα, λέει ότι υπάρχει θετική συναίνεση από τους οδηγούς και τις ομάδες όσον αφορά τα νέα ελαστικά για το 2022 με αποτέλεσμα οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτά που θα χρησιμοποιηθούν το 2023 να είναι ελάχιστες.

«Το πρωτάθλημα είναι συναρπαστικό άρα πετύχαμε τους στόχους μας»

Πριν το Ουγγρικό Γκραν Πρι και ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών, ο Ίσολα είπε ότι τα σχόλια από όλες τις πλευρές ήταν θετικά, τονίζοντας ότι: «Η απόδοση είναι καλή, αλλά κυρίως πετύχαμε τους περισσότερους στόχους που θέσαμε στο παρελθόν.

Ο κύριος στόχος ήταν να έχουμε περισσότερη δράση στην πίστα, να έχουμε οδηγούς που θα κοντράρονται με τις αποστάσεις μεταξύ τους να είναι μικρές. Αυτό πιστεύω το πετύχαμε, καθώς φέτος βλέπουμε ένα πολύ ενδιαφέρον πρωτάθλημα με καλούς οδηγούς».

«Αλλά η εστίαση πρέπει να παραμείνει στους οδηγούς, γιατί είναι οι ήρωες του… σόου, και πρέπει να τους παρέχουμε ένα ελαστικό που είναι ικανό να τους δώσει τη δυνατότητα να πιέζουν, να επιτίθενται και να μάχονται κ.λπ. Δεν θέλω να αλλάξω εντελώς το προϊόν, γιατί όπως είπα, το προϊόν λειτουργεί καλά», συμπλήρωσε.

Η «επιθετική» στρατηγική βιωσιμότητας της Pirelli

Η Formula 1 δουλεύει πάνω στο πρότζεκτ «Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα μέχρι το 2030» το οποίο όπως φαίνεται πηγαίνει πολύ καλά, καθώς η Pirelli είναι ο πρώτος κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο που απέκτησε τρία αστέρια από το Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Διαπίστευσης που προωθείται από τη FIA.

«Σχεδιάζουμε να το κάνουμε μέχρι το 2030, το σχέδιο είναι να… ευθυγραμμιστούμε με τη F1», λέει ο Ίσολα. «Έχουμε ένα αρκετά εκτεταμένο πρόγραμμα για τη βιωσιμότητα και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσουμε τον αντίκτυπο που έχουμε στο περιβάλλον».

Οι προμηθευτές ελαστικών της F1 όχι μόνο αναπτύσσουν τα πιο αποδοτικά φορτηγά που μπορούν (σύμφωνα με αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα), αλλά επιλέγουν προσεκτικά υλικά για να κάνουν το πιο βιώσιμο προϊόν, ελέγχοντας τους προμηθευτές τους μέσω τρίτου μέρους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούν φυσικό καουτσούκ χωρίς να προωθούν την αποψίλωση των δασών και δίνουν προτεραιότητα στην προσομοίωση σε υπολογιστή για να μειώσουν τη δική τους χρήση φυσικών πόρων.

  • Εμφανίσεις: 43

Ράλι Ακρόπολις: Οδηγίες για τους θεατές - Τα σημεία απ' όπου θα παρακολουθήσετε τον αγώνα

Ράλι Ακρόπολις: Οδηγίες για τους θεατές - Τα σημεία απ' όπου θα παρακολουθήσετε τον αγώνα
Το Ράλι Ακρόπολις πλησιάζει και ο ενθουσιασμός των θεατών είναι μεγάλος, καθώς οι κορυφαίοι οδηγοί του κόσμου θα αγωνιστούν στην χώρα μας.  

Οι ετοιμασίες για το «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις» συνεχίζονται, με τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού να ανυπομονούν για την έναρξη του αγώνα, στον οποίο θα συμμετέχουν τα κορυφαία ονόματα του παγκόσμιου ράλι.

Έτσι, στο www.acropolisrally.gr έχει αναρτηθεί ένας σχετικός οδηγός, ώστε η παρακολούθηση του Ράλι Ακρόπολις να αποτελέσει μια μοναδική εμπειρία για κάθε θεατή με προτεραιότητα την ασφάλεια.

Επίσης, στους χάρτες των Ειδικών Διαδρομών που έχουν αναρτηθεί, υπάρχει ξεχωριστή σημείωση (σ.σ. μ πορτοκαλί) για την διαδρομή στην οποία επιτρέπεται να κινούνται οι θεατές αλλά και τα σημεία στα οποία επιτρέπεται να κάθονται.

Δείτε τον χάρτη με την Ειδική Διαδρομή «Ταρζάν»:

 tarzan

Οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν εργαστεί με γνώμονα την ασφάλεια του αγώνα συνολικά. Ωστόσο, χρειάζεται η συνεργασία όλων ώστε να αποφευχθεί κάθε δυσάρεστο ή επικίνδυνο ενδεχόμενο.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, στον τομέα «Θεατές», έχουν αναρτηθεί όλα όσα κρίνονται απαραίτητα για το σχεδιασμό, την προσέγγιση και την πρόσβαση στις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Χάρτες υψηλής ανάλυσης με αποτύπωση και των χώρων στάθμευσης, οδηγίες για τις προσβάσεις των θεατών και αρχεία με οδηγίες πλοήγησης μέσω ψηφιακών χαρτών είναι άμεσα προσβάσιμα, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία κατά τη μετακίνηση στις περιοχές του αγώνα.

Οι προσβάσεις που αναφέρονται στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι αυτές που έχει ελέγξει η διοργάνωση του αγώνα και που δεν επηρεάζουν τη διεξαγωγή του, σε αντίθεση με πιθανούς άλλους δρόμους, οι οποίοι ενδέχεται να δημιουργούν αναστάτωση στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων της οργάνωσης ή και των ασθενοφόρων.

Στο έντυπο «Οδηγός Θεατή» περιγράφονται όλα όσα πρέπει να γνωρίζει όποιος επιλέξει να βρεθεί στον αγώνα, αναφορικά με τους περιορισμούς που προκύπτουν από το ωράριό του και, κυρίως, από το γεγονός ότι διεξάγεται σε ανοιχτό περιβάλλον.

Η ασφάλεια του αγώνα είναι υπόθεση όλων και η επιτυχία του έργο κάθε εμπλεκόμενου!

Δείτε εδώ τον Οδηγό Θεατή.

Πηγή: www.acropolisrally.gr

 

  • Εμφανίσεις: 43

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Galaxy Hotel
ACS ...σημαίνει courier
Φροντιστήριο Κλασικό
Ποδήλατο Γιαννούλη