Μύθος ή πραγματικότητα; Νέα έρευνα για τη σχέση σπορ αυτοκινήτου με το μικρό πέος

Μύθος ή πραγματικότητα; Νέα έρευνα για τη σχέση σπορ αυτοκινήτου με το μικρό πέος
Το... μικρό μέγεθος ίσως συσχετίζεται με το αν ένας άνδρας προτιμά τα σπορ αυτοκίνητα, όπως υποδηλώνει μία καινούργια έρευνα.

Μία έρευνα ρίχνει περισσότερο φως σε όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι στιγμής καθώς, με βάση τα ευρήματα των ειδικών, το μέγεθος του ανδρικού μορίου μπορεί να συσχετίζεται – τόσο επιστημονικά όσο και ψυχολογικά – με την προτίμηση στα σπορ αυτοκίνητα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την προδημοσίευση μίας έρευνας στο «PsyArxiv» που έγινε μόλις πριν από λίγες ημέρες και μένει η επιστημονική αξιολόγησή της, διαπιστώνεται ότι οι άνδρες θεωρούσαν τα σπορ αυτοκίνητα ως πιο επιθυμητά όταν τους είχαν κάνει να πιστέψουν ότι το μέγεθος του πέους τους ήταν μικρότερο από τον μέσο όρο. Αν και είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η προδημοσιευμένη μελέτη δεν έχει αξιολογηθεί ακόμα από άλλους επιστήμονες, σύμφωνα με την άποψη των συγγραφέων της, «τα αποτελέσματα αυτά εγείρουν ενδιαφέροντα ερωτήματα για μελλοντική έρευνα».

Δεν είναι λίγοι όσοι θεωρούν αληθές το στερεότυπο ότι έλκονται από τα σπορ αυτοκίνητα για χάρη επίδειξης όσοι θεωρούν πως έχουν μικρό πέος. Πρόσφατη, άλλωστε, είναι και η διένεξη του Άντριου Τέιτ με την Γκρέτα Τούνμπεργκ στο Twitter, με τον πρώτο να προκαλεί τη νεαρή ακτιβίστρια, κάνοντας λόγο για «33 αυτοκίνητα που κατέχει και τους ρύπους τα οποία εκπέμπουν». Η Σουηδή, από την πλευρά της, αναφέρθηκε σε «ενέργεια μικρού πέους» εκ μέρους του influencer, ο οποίος συνελήφθη στη Ρουμανία και έχει κατηγορηθεί ευρέως για σεξισμό και μισογυνισμό.

{https://twitter.com/GretaThunberg/status/1608056944501178368}

Πώς έγινε η έρευνα και ποια τα αποτελέσματα

Για να διαπιστώσει αν υπάρχει κάποια αλήθεια στο προαναφερθέν στερεότυπο, μία ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή Ντάνιελ Ρίτσαρντσον του Τμήματος Πειραματικής Ψυχολογίας του University College London (UCL) εξέτασε 200 αγγλόφωνους άνδρες ηλικίας μεταξύ 18 και 74 ετών. Οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν μία διαδικτυακή εργασία, η οποία – όπως τους είπαν – αφορούσε σε ένα τεστ απομνημόνευσης γεγονότων, ενώ εκείνοι αγόραζαν διάφορα προϊόντα.

Σε κάθε γύρο του πειράματος, στους συμμετέχοντες εμφανιζόταν στην οθόνη μία δήλωση για επτά δευτερόλεπτα, ακολουθούμενη από την εικόνα ενός προϊόντος – κάποια είδη πολυτελείας και κάποια είδη καθημερινής χρήσης. Τους ζητήθηκε, λοιπόν, να αναφέρουν πόσο θα ήθελαν να έχουν το συγκεκριμένο προϊόν. Στο τέλος, οι ερευνητές έδειξαν ξανά στους συμμετέχοντες είτε την αρχική δήλωση είτε μία δήλωση με κάποια ανεπαίσθητη αλλαγή και τους ρώτησαν αν αυτή ήταν αληθής ή ψευδής.

Εδώ ήταν το δύσκολο σημείο, καθώς μέσα σε όλες αυτές τις ερωτήσεις περιλαμβάνονταν και κάποιες δηλώσεις σχετικά με το μέσο μέγεθος του πέους. Τις συγκεκριμένες δηλώσεις ακολουθούσε πάντα η εικόνα ενός σπορ αυτοκινήτου. Το θέμα είναι ότι, παρ' όλο που οι συμμετέχοντες είχαν οδηγηθεί να πιστεύουν ότι αυτές οι δηλώσεις ήταν πραγματικές, μερικές φορές δεν ήταν.

Προκειμένου να προσπαθήσουν να χειραγωγήσουν την αυτοεκτίμηση των συμμετεχόντων, σε ορισμένους άνδρες οι ερευνητές ανέφεραν ότι το μέσο μέγεθος ενός πέους σε στύση είναι 18 εκατοστά, ενώ στους υπόλοιπους ανέφεραν ότι είναι 10 εκατοστά. Ο πραγματικός μέσος όρος, βέβαια, είναι κάπου ενδιάμεσα. Η ιδέα ήταν ότι οι άνδρες στους οποίους οι ερευνητές είπαν ότι το μέσο μέγεθος είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι είναι στην πραγματικότητα, θα πίστευαν – κατά συνέπεια – ότι το δικό τους πέος ήταν πιο μικρό και το αντίθετο θα ίσχυε για εκείνους στους οποίους οι ερευνητές είπαν ότι ο μέσος όρος είναι μικρότερος από ό,τι είναι στην πραγματικότητα.

Όταν υπολόγισε τα αποτελέσματα, η ερευνητική ομάδα διαπίστωσε ότι οι άνδρες που τους έκαναν να πιστέψουν ότι το πέος τους ήταν μικρότερο από τον μέσο όρο, ήταν πιο πιθανό να αξιολογήσουν τα σπορ αυτοκίνητα ως ιδιαίτερα επιθυμητά. Υπήρξε, επίσης, η επίδραση της ηλικίας, με την τάση αυτή να είναι πολύ πιο έντονη στους άνδρες άνω των 30 ετών.

Τι υποστηρίζουν οι συγγραφείς της έρευνας

Δεδομένου ότι η εν λόγω έρευνα δεν έχει ακόμα αξιολογηθεί επιστημονικά, σύμφωνα με το «IFL Science», είναι μάλλον πολύ νωρίς για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Ωστόσο, όπως σημειώνουν οι συγγραφείς της, η συγκεκριμένη μελέτη ίσως προσφέρει δελεαστικές αποδείξεις ότι θα μπορούσε να υπάρχει κάποια αλήθεια στο στερεότυπο που συσχετίζει το μικρό πέος με τα σπορ αυτοκίνητα.

Μάλιστα, οι επιστήμονες της έρευνας σημειώνουν: «Ίσως υπάρχει απλώς κάτι συγκεκριμένο που συνδέει τα αυτοκίνητα και τα πέη στην ανδρική ψυχή. Αυτή η υπόθεση υποστηρίζεται από τα δεδομένα της παρούσας εργασίας και θα μπορούσε να εξηγήσει την ύπαρξη του στερεοτύπουν περί αυτοκινήτων και πέους σε καθημερινά αστεία, διαφημίσεις, αλλά ακόμα και στον ακαδημαϊκό λόγο. [...] Η αυτοκινητοβιομηχανία  μπορεί να μην επιθυμεί να αναγνωρίσει αυτή τη σύνδεση, αλλά τα αποτελέσματα μάς παρέχουν κάποια σιγουριά».

{https://twitter.com/eyethinkdcr/status/1613493658199773184}



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Galaxy Hotel
WebCenter - Smart Internet Solutions
Νίκος Τριανταφύλλου
George Coiffure
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline