Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai τρίτης γενιάς με τους 140 ίππους

Στο μπροστινό τμήμα του Nissan Qashqai ξεχωρίζουν οι προβολείς και η μάσκα V-Motion
Aξιολογούμε τη χειροκίνητη έκδοση του νέου Nissan Qashqai με τον κινητήρα των 140 ίππων, για να διαπιστώσουμε αν έχει τις προδιαγραφές να εξελιχθεί σε best seller όπως οι δύο προηγούμενες γενιές του.

Το λανσάρισμα του Nissan Qashqai πρώτης γενιάς το 2007 στη χώρα μας θύμισε κεραυνοβόλο έρωτα, αφού το ιαπωνικό SUV έγινε αμέσως αποδεκτό από το αγοραστικό κοινό και ανέβηκε με ταχύτητα και παρέμεινε επί χρόνια στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του. Από τότε έχουν πουληθεί στην Ελλάδα περίπου 40.000 Nissan Qashqai, ενώ το φθινόπωρο του 2021 κυκλοφόρησε το μοντέλο τρίτης γενιάς με την απαιτητική αποστολή να συνεχίσει στη λεωφόρο των επιτυχιών των προκατόχων του.

itestqashqai2

Το νέο Nissan Qashqai αποδεικνύεται πολύ ευχάριστο στο δρόμο

Οι Ιάπωνες απέφυγαν τον δρόμο της σχεδιαστικής ρήξης με το παρελθόν και προτίμησαν –εύλογα- να προικίσουν το νέο μοντέλο τους με ένα σαφώς πιο μοντέρνο και δυναμικό ντιζάιν, που εκπέμπει ωριμότητα και προβάλλει ιδανικά τον high tech χαρακτήρα του, χωρίς να αποκόπτει τον ομφάλιο λώρο με το προηγούμενο. Το μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 35 χιλιοστά και φτάνει σχεδόν τα 4,43 μ., ενώ σήμα κατατεθέν αποτελεί το μπροστινό τμήμα με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα σχήματος μπούμερανγκ σε συνδυασμό με τη γνωστή πλέον μάσκα V-Motion. Τη διαφορά κάνουν επίσης τα πίσω κολωνάκια με τις επενδύσεις από κρύσταλλο και τα κομψά φωτιστικά του πίσω μέρους.

itestqashqai3

Ποιοτικό κόκπιτ με οθόνη 12,3 ιντσών στις πλουσιότερες εκδόσεις

Από τα πρώτα χιλιόμετρα συμβίωσης με το νέο Nissan Qashqai αντιλαμβάνεσαι ότι βρίσκεσαι σε ένα σαφώς πιο άνετο αυτοκίνητο με μεγαλύτερους χώρους για τον οδηγό, τους επιβάτες και τις αποσκευές τους με τον όγκο του πορτ-μπαγκάζ να ανέρχεται σε 504 λίτρα. Ο νέος πίνακας οργάνων των 7 ιντσών, η οθόνη πολυμέσων, η ποιότητα των υλικών από το πάνω ράφι και το προσεγμένο φινίρισμα δημιουργούν μία εικόνα premium αυτοκινήτου, που επιτείνεται από την ύπαρξη ενός πληρέστατου μπουκέτου 14 συστημάτων ασφαλείας υπό την επωνυμία Nissan Safety Shield.

Πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας

Ο εξοπλισμός ανήκει γενικότερα στα φόρτε του Nissan Qashqai τρίτης γενιάς, καθώς ακόμη και η βασική έκδοση Elite εφοδιάζεται με προηγμένο σύστημα πολυμέσων και οθόνη 8 ιντσών, ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, Cruise Control, επιλογές προγραμμάτων δυναμικής οδήγησης, Cross Traffic Alert, κλπ.

itestqashqai4

Ο όγκος του μεγάλου χώρου αποσκευών ανέρχεται σε 504 λίτρα

O βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων αποδίδει 140 ίππους και πηγαίνει πακέτο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει ηλεκτρικό κύκλωμα 12 Volt με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, το οποίο λειτουργεί υποβοηθητικά για περισσότερη ροπή και πιο ομαλές εκκινήσεις, ενώ αποθηκεύει ενέργεια με κάθε πάτημα του πεντάλ των φρένων. Η συγκεκριμένη συνταγή αποδεικνύεται επιτυχημένη στην πράξη, αφού προσδίδει στο νέο Nissan Qashqai την απαιτούμενη σπιρτάδα (επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 10,5’’), ενώ στη διάρκεια της δοκιμής μας μετρήσαμε μία μέση κατανάλωση γύρω στα 7,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. Σημαντική συμβολή στις καλές επιδόσεις του αυτοκινήτου είχε και το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τον σαφή επιλογέα και την ομαλή και γρήγορη αλλαγή των σχέσεων.

itestqashqai5

Το μήκος του Nissan Qashqai τρίτης γενιάς φτάνει τα 4.428 χιλιοστά

Κορυφαίων προδιαγραφών είναι η εικόνα του ιαπωνικού SUV στο δρόμο, όπου εντυπωσιάζει με τη σβελτάδα και τα πατήματά του στις στροφές, την απουσία θορύβων στο εσωτερικό του και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης σε συνδυασμό με το άριστο φιλτράρισμα των κραδασμών που προέρχονται από τις κακοτεχνίες του οδικού δικτύου. Να πούμε επίσης, ότι –αν και εμπροσθοκίνητο- το Qashqai τρίτης γενιάς προσφέρεται για οδήγηση σε έως μέτριας δυσκολίας χωμάτινες διαδρομές χάρη στην αυξημένη απόσταση των 18 εκατοστών από το έδαφος και τα κατάλληλα ελαστικά του.

Τσίμπησαν οι τιμές

Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai έχουν τσιμπήσει για τα καλά, όπως συμβαίνει πλέον για όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς και ξεκινούν στην έκδοση Elite από 30.690 ευρώ. Προσωπικά θεωρούμε ιδανική επιλογή τη μεσαία έκδοση Ν-Connecta των 35.190 ευρώ, επειδή προσφέρει επιπρόσθετα πλήρη οθόνη 12,3 ιντσών στον πίνακα οργάνων, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 12,3 ιντσών, κάμερα περιμετρικής θέασης και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ACS ...σημαίνει courier
Σ' αναμμένα Κάρβουνα
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Ποδήλατο Γιαννούλη
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline