Nέο Toyota Land Cruiser: Ποιότητα, αξιοπιστία και καινοτόμες τεχνολογίες

To Τοyota Land Cruiser γεννήθηκε την 1η Αυγούστου 1951, ονομαζόταν BJ, αντέγραφε ξεκάθαρα το Jeep Willys και εξελίχθηκε για στρατιωτικoύς σκοπούς. Το 1954 ακολούθησε η πολιτική έκδοση με την ονομασία Land Cruiser, η οποία αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής και συνέβαλε καθοριστικά στην αναβάθμιση του κύρους της Toyota σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε αυτά τα σχεδόν 70 χρόνια έχουν πουληθεί περίπου 11 εκατομμύρια Land Cruiser οκτώ διαφορετικών γενεών, ενώ τώρα έφτασε η ώρα για το μοντέλο ένατης γενιάς, που παραμένει πιστό στις παραδοσιακές αξίες των προηγουμένων, ωστόσο έχει ανέβει –από κάθε άποψη- επίπεδο.
Το νέο Toyota Land Cruiser έχει 4,92 μ. μήκος, 1,98 μ. πλάτος και 1,87 μ. ύψος, ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2,85 μ. δημιουργεί τις προϋποθέσεις για τη φιλοξενία έως επτά επιβατών σε τρεις σειρές καθισμάτων. Σήμα κατατεθέν του αποτελούν οι ορθές γωνίες και οι ευθείες οριζόντιες και κάθετες γραμμές, που υποστηρίζουν σχεδιαστικά τις εκτός δρόμου ικανότητες και τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του επιβλητικού SUV. Ανάλογης φιλοσοφίας είναι οι τετραγωνισμένοι προβολείς της μάσκας, οι οποίοι εμπεριέχουν στρογγυλά φωτιστικά σώματα LED, ενώ στο κέντρο δεν δεσπόζει το λογότυπο, αλλά το όνομα της Toyota ολογράφως αποτίνοντας φόρο τιμής στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας.
Ο θάλαμος επιβατών του νέου Land Cruiser, που θα κυκλοφορήσει σε 5θέσιες και 7θέσεις εκδοχές, συνδυάζει τον λειτουργικό σχεδιασμό με τεχνολογίες αιχμής. Τα όργανα είναι 100% ψηφιακά και δίπλα τους είναι ψηλά τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής με διαγώνιο 12,3 ιντσών , κάτω από την οποία βρίσκονται τα στόμια εξαερισμού, οι διακόπτες ρύθμισης του συστήματος κλιματισμού και θύρες USB και ΗDMI. Στην αριστερή πλευρά υπάρχουν εξάλλου οι διακόπτες επιλογής μεταξύ των διαφόρων προγραμμάτων οδήγησης.
Στο ογκώδες τούνελ ανάμεσα στον οδηγό και στον συνοδηγό φιλοξενείται το τζόιστικ του αυτόματου σασμάν, η υποδοχή αυτόματης φόρτισης του Smartphone και ορισμένα άλλα χειριστήρια, μεταξύ των οποίων και εκείνο για τη διαχείριση του συστήματος τετρακίνησης με μπλοκέ πίσω διαφορικό.
Το Land Cruiser ένατης γενιάς βασίζεται στο πάτωμα GA-F της Toyota και αρχικά θα διατίθεται στην Ευρώπη μόνο με έναν Turbodiesel πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων με 204 ίππους ισχύ σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Άρα δεν θα υπάρχουν εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του 2025, οπότε θα κυκλοφορήσει το ιαπωνικό SUV με έναν νέο ντιζελοκινητήρα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και με ηλεκτρικό κύκλωμα υψηλής τάσης 48 Volt.
Η Toyota αναφέρει, ότι η δομική ακαμψία του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 30%, κάτι που βελτιώνει τις off road ικανότητες του νέου Land Cruiser και το κάνει γενικότερα πιο άνετο στην άσφαλτο. Για πρώτη φορά λαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης ηλεκτρική υποβοήθηση για πιο ακριβείς ελιγμούς, ενώ πρεμιέρα κάνει και η μπροστινή αντιστρεπτική ράβδος, που μπορεί να απομονωθεί με το πάτημα ενός διακόπτη ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Κερασάκι στην ιαπωνική τούρτα είναι το σύστημα Multi-Terrain Select, με λειτουργίες που προσαρμόζουν το όχημα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε επιφάνειας.
Τα ημιαυτόνομα συστήματα οδήγησης επιπέδου 2 περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ενεργή συγκράτηση εντός των ορίων της λωρίδας κυκλοφορίας, προσαρμοζόμενο Cruise Control, αυτόματη επιβράδυνση έκτακτης ανάγκης και έχουν ρυθμιστεί ειδικά για τις μετακινήσεις σε άσφαλτο.
Το βιβλίο των παραγγελιών του νέου Toyota Land Cruiser θα ανοίξει τον Οκτώβριο για την ειδική έκδοση First Edition περιορισμένης παραγωγής μόνον 3.000 κομματιών και με ιδιαίτερα ρετρό χαρακτηριστικά, ενώ οι πρώτες παρτίδες αυτοκινήτων θα αφιχθούν το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Powered by Versicherungsvergleich