Γιατί είναι το νέο Citroën ë-C3 τόσο κομβικό για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης

Γιατί είναι το νέο Citroën ë-C3 τόσο κομβικό για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης
Το μικρό ηλεκτρικό SUV των Γάλλων θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2024 με τιμές εκκίνησης από περίπου 23.000 ευρώ χωρίς επιδότηση και με έως 320 χιλιόμετρα αυτονομία.

Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης βασίζεται μέχρι τώρα σε σαθρά θεμέλια, καθώς τα μοντέλα της συγκεκριμένης τεχνολογίας παραμένουν απαγορευτικά ακριβά και χρωστούν την ανταγωνιστικότητα τους απέναντι στα βενζινοκίνητα και στα πετρελαιοκίνητα σε επιδοτήσεις και άλλης φύσης κίνητρα, που παρέχουν πολλές κυβερνήσεις. Η Citroen έχει ωστόσο κάθε λόγο να νιώθει υπερήφανη, επειδή ανατρέπει με το νέο ë-C3 αυτό το σκηνικό, αφού οι τιμές του θα ξεκινούν κατά το λανσάρισμα του την άνοιξη του 2024 λίγο πάνω από 23.000 ευρώ. Να τονίσουμε ότι αυτό θα ισχύει χωρίς ενδεχόμενες επιδοτήσεις, οι οποίες δεν είναι έτσι και αλλιώς μόνιμες, όπως επιβεβαιώνει και το παράδειγμα της Ελλάδας, όπου εξαντλήθηκαν τα κονδύλια του προγράμματος ‘’Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ’’ και δεν μπορούν να υποβληθούν νέες αιτήσεις.

ic3e2_2ea19.jpg

Οι Γάλλοι προσφέρουν με αυτά τα χρήματα ένα όμορφο και πρακτικό μικρό SUV μηδενικών ρύπων με έως 320 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ το 2025 θα πάνε ένα βήμα παραπέρα με μία ακόμη φθηνότερη έκδοση. Η συγκεκριμένη ηλεκτροκίνητη εκδοχή θα έχει πιο περιορισμένη αυτονομία 200 χιλιομέτρων, άρα απευθύνεται σε πελάτες που κινούνται κατά κύριο λόγο σε αστικό περιβάλλον, ενώ φιλοδοξεί να κάνει το μεγάλο μπαμ με τιμές εκκίνησης κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ.

ic33_eed04.jpg

Όλα αυτά αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία, αφού το Citroen C3 τέταρτης γενιάς είναι πολύ όμορφο αισθητικά και παραπέμπει περισσότερο σε μικρό Land Rover παρά στους προγόνους του. Το νέο SUV διαθέτει 4,02 μέτρα μήκος, είναι εξίσου πλατύ με το μοντέλο τρίτης γενιάς, από το οποίο υπερέχει όμως σε ύψος πάνω από 9 και πλέον εκατοστά. Οι κομψές γραμμές του συνδυάζονται με δυναμικά στοιχεία, όπως π.χ. μεγάλες ζάντες έως 17 ιντσών και το αποτέλεσμα δικαιώνει τους σχεδιαστές του.

ic34_d19b8.jpg

Από το αυξημένο ύψος επωφελούνται κυρίως οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων, που απολαμβάνουν μεγάλης άνεσης ακόμη και αν ξεπερνούν τα 1,85 μέτρα. Ικανοποιητικός κρίνεται και ο χώρος αποσκευών με όγκο 310 λίτρα, δηλαδή 10 περισσότερα σε σχέση με το απερχόμενο C3, μάλιστα μπορεί να αγγίξει τα 1.188 λίτρα με αναδιπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Η μάσκα του αυτοκινήτου έχει ως σήμα κατατεθέν τους προβολείς που αποτελούνται από τρεις φωτεινές γραμμές και τις κάθετες γρίλιες, οι οποίες θυμίζουν το πρωτότυπο Citroen Oli. Τα φώτα είναι στάνταρ τεχνολογίας LED, ένα τμήμα του τιμονιού είναι επίπεδο και η οθόνη αφής διαθέτει διαγώνιο 10,25 ιντσών.

ic35_82984.jpg

Στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου θα περιλαμβάνεται το δίχρωμο αμάξωμα, ενώ τα πλαστικά στο εσωτερικό είναι γενικότερα λίγο σκληρά για προφανείς λόγους εξοικονόμησης κόστους. Ωστόσο δείχνουν πολύ όμορφα χάρη στις σωστά φινιρισμένες επιφάνειες με στυλάτες αυλακώσεις και τις καλόγουστες υφασμάτινες επενδύσεις.

To ηλεκτροκίνητο Citroën ë-C3 αποδίδει 113 ίππους ισχύ, πιάνει τα 135 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 44 kWh, χάρη στην οποία φτάνει έως τα 320 χιλιόμετρα αυτονομία. Επίσης η μπαταρία του φορτίζεται σε ταχυφορτιστή από 20% έως 80% σε 26 λεπτά, που πρόκειται για έναν αξιοπρεπέστατο χρόνο για ένα μικρό SUV, κυρίως για χρήση σε αστικό και ημιαστικό περιβάλλον.



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Νίκος Τριανταφύλλου
ACS ...σημαίνει courier
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Tzimas Home Accessories
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline