Opel Astra: 500.000 Παραγγελίες για το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”

Opel Astra: 500.000 Παραγγελίες για το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”

Αρχιτεκτονική οχήματος ελαφρού βάρους, πολύ αποδοτικές τεχνολογίες κινητήρων σε συνδυασμό με προηγμένη ψηφιακή συνδεσιμότητα και συστήματα υποστήριξης

οδηγού – οι αρετές αυτές του Opel Astra, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2015, έχουν ήδη πείσει πάνω από 500.000 πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Bestseller επί πολλά χρόνια, κατέχει σήμερα τη δεύτερη θέση στην Ευρωπαϊκή αγορά συμπαγών μοντέλων, ενώ είναι Νο.2 σε πωλήσεις και στη Γερμανία και άλλες σημαντικές αγορές. Από φέτος, το Astra κατάφερε να ανέβει στην κορυφή της κατηγορίας του στην Ολλανδία. Οι τεχνολογικές καινοτομίες του περιλαμβάνουν το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar…

  • Εμφανίσεις: 1226

ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΟ LA MAISON CITROËN ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΟ LA MAISON CITROËN ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ


Η Γαλλική Εβδομάδα αφιερωμένη στη μόδα, διήρκησε από τις 8 έως τις 16 Σεπτεμβρίου,

γέμισε το Παρίσι από το πνεύμα της σύγχρονης δημιουργίας και του σχεδιασμού. Η Citroën πήρε μέρος στο επίσημο πρόγραμμα, με δύο μεγάλες εκδηλώσεις ανοιχτές στο κοινό. Η μία έλαβε χώρα στο La Maison Citroën, που βρίσκεται στην οδό Saint Didier του 16ου διαμερίσματος και η άλλη στη Galerie Joseph, στο 116 της Rue de Turenne του 3ου διαμερίσματος της Γαλλικής πρωτεύουσας, εκεί όπου βρισκόταν και η νέα έκδοση του Ε-MEHARI Styled By Courrèges.

Είτε χάρη στην καινοτόμα αντίληψη σχεδίασης για τις αντιπροσωπείες στην πόλη, που εκφράζεται με το concept La Maison Citroën, είτε με την “παράταση” του καλοκαιριού, χάρη στο υπερμοντέρνο ανοιχτό περιορισμένης παραγωγής νέο E-MEHARI Styled By Courrèges, το πνεύμα της Citroën είναι πιο ζωντανό από ποτέ. Συνεπώς ήταν απολύτως φυσική συνέπεια, η συμμετοχή της Citroën στο μεγάλο γεγονός του Σεπτεμβρίου, στο Paris Design Week.

Από τις 8 έως τις 16 Σεπτεμβρίου, το πρόγραμμα με τη συνεργασία του Maison & Objet show, περιλάμβανε μια σειρά από εκθέσεις, συνέδρια ανταλλαγής απόψεων, εγκαίνια αλλά και βράδια εκδηλώσεων που είχαν όλα τον ίδιο σκοπό: να βγάλουν το design από τα στενά όρια του ενδιαφέροντος μόνο σε επαγγελματίες του είδους, κάνοντας events ανοιχτά σε όλους. Τέτοιες ήταν και οι δύο εκδηλώσεις που συμμετείχε η Citroën στο πλαίσιο του Paris Design Week:

• La Maison Citroën που βρίσκεται στη διεύθυνση 39 rue Saint Didier, Paris 75016
Αυτός ο ζεστός χώρος των 150 τ.μ. απέχει πολύ από τις τυπικές εκθέσεις πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων. Έχοντας κερδίσει μια σειρά από επαίνους και βραβεία, δείχνει με τρόπο χειροπιαστό τη νέα εμπειρία που λανσάρει η Citroën για τα σημεία πώλησης αυτοκινήτων. Οι επισκέπτες πήραν μια γεύση από την πραγματική αλλά και τη ψηφιακή νέα εποχή στις πωλήσεις που φέρει η Citroën με αυτό το concept που δημιουργήθηκε τον περασμένο Μάιο. Το concept αυτό, σύντομα θα επεκταθεί τόσο στην υπόλοιπη Γαλλία, όσο και παγκόσμια, με ανάλογες δημιουργίες στο Βέλγιο, στην Κολομβία, στο Μαρόκο, στην Κίνα και στην Ιαπωνία.

• Avant premiere για την περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση του ΝΕΟΥ E-MEHARI Styled by Courrèges

Το αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα σε δύο από τις πλέον εμβληματικές Γαλλικές εταιρείες, είναι αυτή η νέα έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού 4θέσιου cabriolet που αποκαλύφθηκε ως έκθεμα της Galerie Joseph (116 Rue de Turenne, Paris 75013). Θα παραχθεί σε μόλις 61 αντίτυπα - αριθμός που παραπέμπει στη χρονιά ίδρυσης της Courrèges - και η ιδιαιτερότητα της ειδικής αυτής έκδοσης περιορισμένης παραγωγής, υπογραμμίζεται από την πλήρη αντίθεσή της σε σχέση με το ολόλευκο αμάξωμα του αρχικού πρωτοτύπου: το E-Mehari Styled by Courrèges είναι λαμπερό μαύρο. Vinyl Black.

  • Εμφανίσεις: 1282

Η Nissan ενθαρρύνει τους οδηγούς να πιουν ένα ποτηράκι με… νερό !

Η Nissan ενθαρρύνει τους οδηγούς να πιουν ένα ποτηράκι με… νερό !

 

Η Nissan μας ενθαρρύνει να πίνουμε νερό όταν οδηγούμε, δίνοντας έμφαση στις συνέπειες που μπορεί να έχει η αφυδάτωση στην οδική ασφάλεια.

Ενώ οι κίνδυνοι της οδήγησης μετά την κατανάλωση οινοπνεύματος είναι ευρέως κατανοητοί, λίγοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα της ενυδάτωσης για τους οδηγούς.

Μια μελέτη του 2015 που χρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ενυδάτωσης και πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Loughborough στο Ηνωμένο Βασίλειο, αποκάλυψε ότι:

• Οι οδηγοί που κατανάλωναν μόνο μια γουλιά νερού (25ml) ανά ώρα, έκαναν υπερδιπλάσιο αριθμό σφαλμάτων στο δρόμο, σε σχέση με εκείνους που είχαν ενυδατωθεί σωστά.

• Ο αριθμός των σφαλμάτων ήταν ισοδύναμος με εκείνων των ατόμων που “ανιχνεύθηκαν” με περιεκτικότητα 0,08% αλκοολούχων ποτών στο αίμα, ποσότητα που αποτελεί το τρέχον όριο κατανάλωσης αλκοόλ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

• Τα λάθη αφορούσαν καθυστερημένη πέδηση, απόκλιση σε μια λωρίδα κυκλοφορίας (και σε διπλή διαχωριστική).

Επιπλέον, περίπου τα δύο τρίτα των οδηγών δεν μπορούν να αναγνωρίσουν τα συμπτώματα αφυδάτωσης, όπως κόπωση, ζάλη, πονοκέφαλο, ξηροστομία και βραδύτερους χρόνους αντίδρασης.
Όλα τα παραπάνω μπορούν να αντιμετωπιστούν με την πολύ απλή πράξη της κατανάλωσης περισσότερου νερού. Μια μελέτη του 2013 από δύο πανεπιστήμια, αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν σχεδόν μισό λίτρο νερό πριν από την εκτέλεση πνευματικών εργασιών , είχαν χρόνους αντίδρασης που ήταν 14% ταχύτεροι από εκείνους που δεν έπιναν υγρά.

Στο πλαίσιο αυτό, η Nissan παρουσίασε μια καινοτόμο λύση. Με έναν στους έξι ανθρώπους που αθλούνται να διαθέτουν φορητές συσκευές αθλητικής τεχνολογίας, η Nissan εμπνεύστηκε από την βιομηχανία υγείας και ευεξίας και δημιούργησε “έξυπνα” υλικά για μια πιθανή μελλοντική χρήση στα αυτοκίνητα.

Σε συνδυασμό με την ολλανδικό οίκο σχεδιασμού Droog, μια κορυφαίας τεχνολογίας συσκευή ανίχνευσης ιδρώτα που ονομάζεται SOAK, έχει ενσωματωθεί σε ένα Nissan JUKE. Η εφαρμογή έχει γίνει στο τιμόνι και τα μπροστινά καθίσματα του JUKE, όπου με ένα απλό αλλά αποτελεσματικό σύστημα “συναγερμού” μπορεί να προειδοποιήσει τους οδηγούς για το ότι πρέπει να πίνουν περισσότερο νερό.

Το SOAK λειτουργεί με πολύ απλό τρόπο, αλλάζοντας το χρώμα όταν έρχεται σε επαφή με τον ιδρώτα, όπως για παράδειγμα, στα χέρια ή στα ρούχα ενός ατόμου μετά από άσκηση. Όταν “αντιληφθεί” αφυδάτωση, η επιφάνεια του SOAK γίνεται κίτρινη. Όταν η ενυδάτωση έρθει σε κανονικά επίπεδα, τότε η επιφάνεια γίνεται μπλε.

  • Εμφανίσεις: 1205

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
ACS ...σημαίνει courier
ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.