Logo

Κλιματική κρίση: Ο Σεμπάστιαν Φέτελ μίλησε ανοιχτά για τα προβλήματα που δημιουργεί η F1

Κλιματική κρίση: Ο Σεμπάστιαν Φέτελ μίλησε ανοιχτά για τα προβλήματα που δημιουργεί η F1
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ βρέθηκε σε εκπομπή του BBC και τόνισε ότι η κλιματική κρίση τον έχει κάνει να αμφισβητήσει εάν οι αγώνες στη F1 είναι σωστό να συνεχίσουν να διεξάγονται.

Αποτελεί παράδειγμα για όλο τον κόσμο, καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατάφερε να κατακτήσει 4 παγκόσμια πρωταθλήματα στην F1, να αφήσει το στίγμα του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να φτάσει σε σημείο να αμφισβητεί το σπορ που υπηρετεί, χωρίς να προσβάλλει και να θίξει κανέναν.

Ο Γερμανός οδηγός μίλησε στην «Ώρα των Ερωτήσεων» του BBC, αναφέροντας ότι έχει γίνει ακτιβιστής για περιβαλλοντικά ζητήματα τα τελευταία χρόνια, με πιο πρόσφατη κίνησή του, το μπλουζάκι που φόρεσε στο Μαϊάμι το περασμένο Σαββατοκύριακο για να τονίσει την απειλή της ανόδου της στάθμης της θάλασσας γύρω από την πόλη της Φλόριντα.

Ο «θησαυρός» που ονομάζεται αιολική και ηλιακή ενέργεια

«Είναι το πάθος μου να οδηγώ αυτοκίνητο. Κάθε φορά που μπαίνω στο αυτοκίνητο, το λατρεύω. Όταν βγαίνω όμως, φυσικά σκέφτομαι επίσης: "Είναι καλό αυτό που πρέπει να κάνουμε, να ταξιδέψουμε στον κόσμο, να σπαταλάμε πόρους;"».

Ο 34χρονος, που αγωνίζεται για την Aston Martin, απάντησε καταφατικά όταν ρωτήθηκε από την παρουσιάστρια Fiona Bruce εάν η θέση του για το περιβάλλον τον έκανε… υποκριτή, καθώς ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

«Πρέπει να σταματήσουμε να εξαρτόμαστε από τα ορυκτά καύσιμα και μπορούμε, γιατί υπάρχουν λύσεις», είπε ο Φέτελ. «Ξέρετε, στη Βρετανία, έχετε αυτό το είδος… χρυσωρυχείου, που είναι ο άνεμος, και έχετε τη δυνατότητα να αυξήσετε τον ενεργειακό σας εφοδιασμό με αιολική ενέργεια, ηλιακή ενέργεια. Κάθε χώρα έχει τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της.

{https://twitter.com/bbcquestiontime/status/1524856532789346326}

Αν πάτε στην Αυστρία, έχουν τις Άλπεις και έχουν νερό, μπορούν να το αντλήσουν, να το αποθηκεύσουν, να το ξαναπάρουν. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που είναι στο χέρι μου και ορισμένα πράγματα δεν είναι», συμπλήρωσε.

Επίσης τόνισε ότι είναι σημαντικό για τις χώρες να απομακρυνθούν από το να βασίζονται στα ορυκτά καύσιμα για τις ενεργειακές τους ανάγκες και να στραφούν το συντομότερο προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

«Υπάρχουν πράγματα που κάνω γιατί νιώθω ότι μπορώ να τα υποστηρίξω. Παίρνω το αεροπλάνο κάθε φορά; Όχι, όχι όταν μπορώ να πάρω το αυτοκίνητο. Αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα στον έλεγχό μου και ορισμένα πράγματα που καθορίζονται από άλλους πέρα από εμένα», κατάληξε.

Ο Γερμανός πιλότος υπερασπίστηκε την F1 λέγοντας ότι έπαιξε επίσης θετικό ρόλο στην κοινωνία, καθώς ανέφερε ότι κατά την διάρκεια της πανδημίας η F1 ήταν ένα από τα αθλήματα που ξεκίνησε να διεξάγει αγώνες και να προσφέρει ψυχαγωγία σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

«Δεν λέω ότι η Formula 1 έχει αυτή την τεράστια θέση στον κόσμο για να προσφέρει ψυχαγωγία. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι - αν μιλάτε για ψυχαγωγία, αθλητισμό, πολιτισμό, κωμωδία - πολλοί άνθρωποι που δεν μπορούσαν να παίξουν και πολλοί, και νομίζω ότι αν δεν το είχαμε αυτό, γενικά, μάλλον θα τρελαινόμασταν».

Η F1 έχει θέσει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των σχεδίων της για το μέλλον

Οι υβριδικοί κινητήρες που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα είναι ήδη οι πιο αποδοτικοί στον κόσμο. Έχουν κάνει ένα επαναστατικό βήμα προς τα εμπρός στη θερμική απόδοση - το μέτρο της μετατροπής της ενέργειας καυσίμου σε ισχύ - αυξάνοντάς την σε περισσότερο από 50%, σε σχέση με το 30% περίπου ενός τυπικού βενζινοκινητήρα που κυκλοφορεί στο δρόμο.

Το άθλημα έχει σχέδια για μηδενικό άνθρακα έως το 2030, μέρος του οποίου είναι ένα περαιτέρω βήμα στην απόδοση των κινητήρων, που θα αυξήσει το ποσοστό της συνολικής ισχύος που παρέχεται από το υβριδικό τμήμα της κινητήριας μονάδας στο 50%.

Επιπλέον, πρόκειται να εισαγάγει ταυτόχρονα με τους νέους κινητήρες το 2026 πλήρως βιώσιμα καύσιμα ουδέτερα από εκπομπές άνθρακα.

Τέλος σημειώνεται ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται στην… διαχείρηση του αθλήματος υποστηρίζουν ότι θα εξακολουθούν να υπάρχουν εκατομμύρια αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρα και ντίζελ στους δρόμους μετά το 2030, όταν το Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, έχει δεσμευτεί να απαγορεύσει την πώληση οποιουδήποτε αυτοκινήτου που δεν κινείται με ηλεκτρισμό και που χρησιμοποιεί τα αειφόρα καύσιμα.



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr


Powered by Preisvergleich


Κατασκευή & Υποστήριξη από την Webcenter