Logo

Ποιες μάρκες αυτοκινήτων ικανοποιούν περισσότερο τους πελάτες τους

Η Lexus ήταν το 2023 η μάρκα με τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης των αμερικανών πελατών
Η νέα έρευνα ικανοποίησης πελατών αυτοκινήτων της αμερικανικής J.D. Power επιφυλάσσει εκπλήξεις, καθώς κατατάσσει στις τελευταίες θέσεις αρκετές μάρκες πολυτελείας.

Σημαντικές εκπλήξεις επιφύλαξε η νέα έρευνα της J.D. Power σχετικά με τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών κάθε μάρκας αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Η ετήσια έρευνα της γνωστής εταιρείας οικονομικών συμβούλων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αξιολογήσεις για όλους τους αυτοκινητοκατασκευαστές και τα αποτελέσματά της έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην εμπορική πορεία των μοντέλων τους.

Για την έκθεση του 2023 ρώτησε η J.D. Power πάνω από 30.000 κατόχους αυτοκινήτων ηλικίας τριών ετών, πόσα και ποια προβλήματα αντιμετώπισαν όλο αυτό το διάστημα με το όχημά τους. Πρόκειται λοιπόν για μία έρευνα, που βασίζεται στην προσωπική εμπειρία κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου και όχι σε αποτελέσματα τεχνικών ελέγχων ή κλήσεων της οδικής βοήθειας, όπως συμβαίνει σε άλλες περιπτώσεις.

Θρίαμβος της Kia στις μάρκες μαζικής παραγωγής

Για την κατάταξη χρησιμοποιούν οι Αμερικανοί τον δείκτη ικανοποίησης «PP 100» με βάση το 100, που δηλώνει πόσα προβλήματα εμφάνισε ένα μοντέλο ανά 100 ίδια οχήματα. Στην περίπτωση της Lexus, που νίκησε, προκύπτει ο συντελεστής 133, στην τελευταία μάρκα της κατάταξης, τη Land Rover, είναι 273! Τα λιγότερα προβλήματα έχουν με τα αυτοκίνητά τους οι κάτοχοι της ιαπωνικής μάρκας Lexus με μικρή διαφορά από τις κορεάτικες Genesis (θυγατρική πολυτελείας της Hyundai) και Kia. Η επιτυχία της Kia γίνεται ακόμη μεγαλύτερη, καθώς νικά επί τρία συνεχόμενα χρόνια στην ικανοποίηση των Αμερικανών πελατών μεταξύ των αυτοκινητοκατασκευαστών μαζικής παραγωγής με μοντέλα προσιτά στον μέσο αγοραστή. Στην κατάταξη ανά μοντέλο κατέλαβαν τις δύο κορυφαίες θέσεις το Toyota C-HR και το Lexus RX.

Δείτε τη σχετική κατάταξη του 2023 ανά μάρκα:

ijdpower2

Tην πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι δύο αμερικανικές μάρκες Buick, Chevrolet και οι Mitsubishi, Toyota, Hyundai, MINI, Nissan και Dodge. Στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης συναντούμε γνωστές μάρκες πολυτελείας με ακριβά και ποιοτικά αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, οι δέκα εταιρείες αυτοκινήτων για τις οποίες δηλώνουν περισσότερο δυσαρεστημένοι οι πελάτες τους είναι οι Subaru, Volvo, Volkswagen, Chrysler, Jaguar, Mercedes, Ford, Audi, Lincoln και τελευταία η Land Rover. Η Τesla θα καταλάμβανε κανονικά την πέμπτη χειρότερη θέση με συντελεστή 242, όμως δεν ενσωματώνεται επίσημα στην κατάταξη επειδή αρνήθηκε να δώσει στους αναλυτές της J.D. Power τα στοιχεία ιδιοκτητών μοντέλων της για ορισμένες αμερικανικές πολιτείες.

ijdpower3

H Κia νίκησε για τρίτη συνεχή χρονιά στην κατηγορία των εταιρειών με προσιτά μοντέλα

Να διευκρινίσουμε, ότι οι κάτοχοι των οχημάτων που συμμετέχουν στην έρευνα, περιλαμβάνουν στην αξιολόγησή τους κάθε είδους πρόβλημα και όχι μόνο τα κλασικά, όπως π.χ. βλάβες κινητήρα, ατέλειες στο φινίρισμα, κλπ. Έτσι βλέπουμε, ότι ένα μεγάλο μέρος των προβλημάτων που τους ενοχλούν στις premium μάρκες πολυτελείας προέρχεται από τα προηγμένα συστήματα πολυμέσων και υποστήριξης του οδηγού και δεν έχουν να κάνουν με την αξιοπιστία των μηχανολογικών μερών των οχημάτων τους. Αυτό πρέπει φυσικά να προβληματίσει τους premium αυτοκινητοκατασκευαστές, των οποίων τα μοντέλα εξοπλίζονται με πληθώρα τέτοιων συστημάτων.



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr


Powered by Steuernachrichten


Κατασκευή & Υποστήριξη από την Webcenter