Νέο Peugeot 308: Κίνηση ματ στην απαιτητική μικρομεσαία κατηγορία

Νέο Peugeot 308: Κίνηση ματ στην απαιτητική μικρομεσαία κατηγορία
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας μετά από μία εβδομάδα συμβίωσης με το νέο Peugeot 308, που μας κέρδισε με την ποιότητα κατασκευής, τον μυώδη σχεδιασμό και τη στιβαρή και άνετη αίσθηση οδήγησης στον δρόμο.

To Peugeot 308 ανήκει στους σύγχρονους στυλοβάτες της γαλλικής μάρκας με πάνω από 7 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις στη δύσκολη κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων. Το λανσάρισμα του 308 τρίτης γενιάς σε βενζινοκίνητες, ντιζελοκίνητες, υβριδικές και εξηλεκτρισμένες εκδοχές υπογραμμίζει τη στρατηγική της Peugeot να ενισχύσει την παρουσία της στα συμπαγή πεντάθυρα χάτσμπακ ταυτόχρονα με δελεαστικές προτάσεις στις κατηγορίες των μοντέλων SUV και Crossover.

Η δυσκολία μιας τέτοιας αποστολής απαιτεί μεγάλες ανατροπές, οι οποίες είναι πανταχού παρούσες στο νέο Peugeot 308 είτε αναφερόμαστε στον σχεδιασμό και την ποιότητα κατασκευής του, είτε στις τεχνολογίες και την οδηγική του εικόνα. Δεν είναι μάλιστα τυχαίο, ότι στο Peugeot 308 τρίτης γενιάς τοποθετήθηκε για πρώτη φορά το ανασχεδιασμένο λογότυπο της μάρκας με τη μεγαλύτερη λεοντοκεφαλή, που θα το βλέπουμε από εδώ και εμπρός σε κάθε καινούργιο μοντέλο των Γάλλων.

inew3082

Άριστη πρόσφυση και άνεση προσφέρει το νέο Peugeot 308 στο δρόμο.

Σχεδιαστικά έχουμε ένα αυτοκίνητο με αεροδυναμικό αμάξωμα, ένα μεγάλο ρύγχος λόγω της μετατόπισης του θαλάμου επιβατών προς τα πίσω και με μία μάσκα που καλύπτεται σε μεγάλο μέρος από τις γρίλιες και τα στενόμακρα φωτιστικά, που είναι –όπως και τα φώτα ημέρας- τεχνολογίας LED. Οι διαστάσεις του νέου Peugeot 308 έχουν αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο, με αποτέλεσμα να φτάνει το μήκος του τα 4.637 χιλιοστά που ισοδυναμούν με 11 επιπρόσθετους πόντους. Πρόκειται για μία αύξηση που ωφελεί κυρίως την άνεση των πίσω επιβατών, καθώς ο χώρος αποσκευών των 412 λίτρων έμεινε σχεδόν αμετάβλητος, όμως όλες αυτές οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις άλλαξαν τις αναλογίες του νέου 308 και δείχνει πλέον ακόμη πιο δυναμικό και μυώδες, χωρίς να επιχειρεί την ολική ρήξη με το σχεδιαστικό παρελθόν του.

Με premium χαρακτηριστικά

Τη μεγάλη διαφορά την κάνει ωστόσο το εσωτερικό, που αποπνέει αέρα premium κατηγορίας. Η επιλογή ποιοτικών υλικών και το τελειομανές φινίρισμα παντρεύονται με έναν εκλεπτυσμένο και λειτουργικό ντιζάιν, δημιουργώντας έτσι ένα άκρως ελκυστικό περιβάλλον. Οι χώροι είναι άνετοι, υπάρχουν διάφορες θήκες και ντουλάπια για μικροαντικείμενα, ενώ το ψηφιακό i-Cockpit και η κεντρική κονσόλα είναι αμφότερες 10 ιντσών και διακρίνονται για την πληρότητα και την υψηλή ευκρίνεια των ενδείξεων και των πληροφοριών που προβάλλουν. Σήμα κατατεθέν παραμένει το ασύμμετρο τιμόνι με σχεδιαστικές αναφορές σε χειριστήριο αεροσκάφους, που εξακολουθεί να κρύβει από τους ψηλούς οδηγούς ένα μέρος του πίνακα οργάνων, αλλά αρέσει αισθητικά, ενώ η κεντρική οθόνη αφής διαθέτει και κλασικά πλήκτρα για τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στα καθίσματα, τα οποία αποδείχθηκαν εξαιρετικά ξεκούραστα σε όλη τη διάρκεια της εβδομαδιαίας δοκιμής μας.

inew3083

Εξαιρετική ποιότητα και άψογο φινίρισμα για το κόκπιτ του νέου Peugeot 308.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένο με τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech των 130 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο εξάρι σασμάν. Το τρικύλινδρο μοτέρ ανεβάζει εύκολα στροφές, διακρίνεται για την ελαστικότητά του, παραμένει αθόρυβο σε ταχύτητες έως 120 – 130 χλμ./ώρα και συνεργάζεται άψογα με το σαφές και γρήγορο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Οι επιδόσεις της έκδοσης των 130 ίππων κρίνονται ικανοποιητικές με την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 9,6’’ και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 210 χλμ./ώρα, όμως υπάρχει μία γενικότερη αίσθηση σβελτάδας λόγω και των γρήγορων ρεπρίζ, δηλαδή των επιταχύνσεων εν κινήσει. Σε αποδεκτά επίπεδα κυμάνθηκε και η μέση κατανάλωση καυσίμου, την οποία μετρήσαμε γύρω στα 8 λίτρα ανά 100 χλμ., αλλά με σημαντικά περιθώρια βελτίωσης για όποιον οδηγεί πιο συγκρατημένα, οπότε είναι εύκολο να πέσει κατά σχεδόν ένα λίτρο.

inew3084

Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 11 εκατοστά και αγγίζει τα 4,64 μ.

Στο δρόμο είναι εμφανής η προσπάθεια των Γάλλων να τιμήσουν τις παραδόσεις και να παρουσιάσουν ένα αυτοκίνητο με κορυφαία επίπεδα άνεσης. Όντως, το νέο Peugeot 308 φιλτράρει άριστα σχεδόν κάθε είδους κραδασμό από τις πολυάριθμες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, εντυπωσιάζει με την άψογη ποιότητα κύλισης και εμφανίζει στιβαρότητα μοντέλου γερμανικής προέλευσης. Οι 130 ίπποι του μοτέρ δεν ήταν σε θέση να ζορίσουν το γαλλικό μοντέλο, που πηγαίνει τρένο στις στροφές εμφανίζοντας κορυφαία σταθερότητα χάρη –μεταξύ άλλων- και στο άμεσο τιμόνι του. Η αίσθηση ασφάλειας επιτείνεται ακόμη περισσότερο λόγω της θωράκισης του οδηγού και των επιβατών με μία πληθώρα συστημάτων προστασίας, αρκετά από τα οποία τα συναντάμε σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατηγορίες.

H τιμή εκκίνησης για το χειροκίνητο Peugeot 308 1.2 PureTech των 130 ίππων έχει διαμορφωθεί στην έκδοση ACTIVE PLUS στα 28.200 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη με το προηγμένο αυτόματο οκτατάχυτο σασμάν ΕΑΤ8 ξεκινά από 31.500 ευρώ. Το γαλλικό χάτσμπακ αποτελεί σε κάθε περίπτωση μία ενδιαφέρουσα επιλογή ανάμεσα στην πλημμυρίδα των SUV και των Crossover, ενώ οι τσιμπημένε τιμές πώλησης αποτελούν δυστυχώς γενικό φαινόμενο για τα καινούργια αυτοκίνητα και έχουν συμπαρασύρει προς τα πάνω και τις τιμές των μεταχειρισμένων. Ζημιωμένος βγαίνει τελικά ο καταναλωτής, ο οποίος επιβαρύνεται τους τελευταίους μήνες και με το ακριβότερο κόστος χρηματοδότησης της αγοράς ενός αυτοκινήτου εξαιτίας των αυξημένων τραπεζικών επιτοκίων.

{https://www.youtube.com/watch?v=zxSVIIRiw0Y}



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
WebCenter - Smart Internet Solutions
George Coiffure
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline